Ny video på Youtube!

God kveld dere♥

I dag har jeg ikke bare spilt inn en video til Youtube, men TO! Den ene har jeg til og med fått redigert, så her er den! Jeg kjenner virkelig motivasjon for å lage flere videoer, så jeg håper at jeg får til det. Jeg elsker når dere abonnerer på kanalen min og gir meg tilbakemeldinger, det gjør meg skikkelig glad! Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag. Jeg lagde goood middag (se story på instagram) også har jeg bare kost meg egentlig. Jeg brukte noen timer på å sminke meg, mens jeg så på noen serier som jeg måtte ta igjen. Anyways – Jeg håper at dere liker videoen! Kommenter gjerne dersom dere ønsker flere videoer ♥

Nå skal jeg ta av meg sminken, så skal jeg se lystløgner! Det er et nytt program som går på tv som jeg har hatt lyst til å se. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges i morgen!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg