Ny piercing og update på migrene piercing

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint, selvom det regner helt sykt mye. Det er skikkelig innekos vær, så vi har ingen store planer. Jeg har nettopp kommet hjem fra en time hos body art her i Skien. Det er der jeg tok migrene piercing og “Tragus” piercing. Den sistnevnte har jeg dessverre måtte ta ut siden den ville ikke gro, og lagde problemer for meg. Men i dag tok jeg “helix”, og byttet smykke i “daith” piercingen min. Daith piercing tok jeg på grunn av at jeg har slitet masse med migrene i 11 år, og jeg har allerede prøvd mye forskjellig som ikke har funket. Denne piercingen har hjulpet meg mye, og jeg har veldig sjeldent vondt i hodet. Før var det nesten hver eneste dag, mens nå er det kanskje en gang i måneden. Så jeg er så fornøyd! Jeg har prøvd å bytte til en slik ring med diamanter før, men da var det ikke grodd nok og det var for hovent. Denne gangen gikk det endelig, og jeg syntes det ble så fint. Jeg har hørt at man ikke skal ha ring i migrene piercing, men hvorfor ikke? Det går jo fint, så jeg valgte å gjøre det. Den diamanten over er “Helix” og den tok jeg i dag. Det var ikke spesielt vondt, og gikk veldig fort å ta. Jeg håper dere alle får en fin torsdag i dag! Jeg skal rydde litt i klesskapet, så skal jeg hente en pakke på posten. Å pante flasker! Vi blogges senere♥

3 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på daith piercingen din. Ble du veldig hoven og øm etter du tok den? Og hvor lang tid var du hoven? Hvor lenge måtte du vente før du bytta smykke?
      Jeg tok min for 6 dager siden og nå har jeg selvfølgelig rensa og tukla litt for mye med den og fått en infeksjon, mest sannsynlig.
      Vet det kan ta opp mot ett år før den er 100%grodd, kanskje tidligere.

      1. Hei!
        Jeg ble ganske hoven og hadde en del vondt ja… Jeg endte opp med å få to store klumper ved begge hullene og hadde masse betennelse og mye vondt. Jeg byttet smykke etter kanskje 6 uker, og da til en helt enkel ring. Det ble for mye friksjon, så den grodde ikke før jeg fikk byttet til en annen ring som hadde diamanter på. Da begynte den å bli bedre, men jeg kan fremdeles få verk i blant. Det er en svært vanskelig piercing, så vær tålmodig og prøv så godt du kan å rense forsiktig og smør på krem som er til sånt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg