Ny på håret

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere. Jeg har det fint. Jeg savner mannen allerede, så jeg kjenner at de siste dagene før han kommer hjem kommer til å bli ensomme 🙁 Jeg har vært på cruise sammen med mamma for å besøke F mens han er på jobb, så derfor har det vært litt stille her. Jeg planla egentlig å ta mange bilder og dokumentere hele turen, men det føltes godt å ikke gjøre det også. Vi storkoste oss og brukte tiden på hverandre. Jeg trives veldig godt uten sosiale medier og telefon generelt har jeg funnet ut av, så derfor er det litt ekstra koselig å ta seg “fri” fra sånt når jeg er på slike småturer. Turen i seg selv var kjempe fin og vi stor koste oss. Vi drakk bobler fra morgen til kveld, brukte litt tid i spaet, spiste masse god mat, så på show, shoppet og var med F. Det var veldig koselig og fint♥

På vei hjem fra Oslo stoppet jeg innom frisøren min i Sandefjord. Jeg hadde endelig bestemt meg for å gjennomføre frisørtimen. Jeg har drøyd den lenge nå siden jeg endelig føler at håret mitt er sunt og vokser. Så jeg ville passe på at det ikke ble totalt ødelagt av denne behandlingen. Det gjorde det heldigvis ikke, og jeg er ordentlig fornøyd med resultatet! Som dere kan se så fikk jeg fin og lys lugg (det er jo så inn nå), så fikk jeg striper i resten av håret. Jeg ville beholde min naturlige farge, men med litt striper. Jeg syntes resultatet ble kjempe fint! Nå tror jeg at det blir enklere for meg å gå uten extensions også, siden jeg har fin farge og lengde på mitt naturlige hår. Nå skal jeg prøve å finne noe å spise. Det er utrolig kjedelig å lage mat til seg selv… Jeg elsker å stå på kjøkkenet, men så absolutt ikke når jeg skal lage mat til kun meg selv 🙁 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin fredagskveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg