Ny motivasjon til å trene

Annonse / Aimn

God kveld dere ♥ Gjett hvem som skulle trene i kveld men som ikke kom seg over dørstokkmila? JEG!:-) Jeg var så innstilt til morgningen i dag, og jeg kjente meg så klar. Men av en eller annen merkelig grunn fristet det mye mer å bare kose med Tassen på sofaen. Det snør skikkelig masse her i Sandefjord, så jeg tror det har litt med det å gjøre også.(Unnskyldninger, I know). Jeg har gått fra å elske snø og vinter, til å hate det. Nå er jeg så ferdig med snø, kulde og mørke. Jeg trenger sol, varme og sommer. I og med at jeg ikke trente i dag, så har jeg i hvert fall sett på nytt treningstøy som jeg skal klikke hjem. Noe som er utrolig motiverende er jo nytt treningstøy! I morgen vet jeg ikke om jeg får trent heller, men jeg har allerede avtalt med mamma at jeg skal være med på en gruppetime på onsdagen. Så jeg er snart i gang og det kommer til å bli så bra. Sommerkroppen 2021 skal bli så mye bedre enn 2020! Her er mine favoritter fra Aimn. 

Long sleeve – HER, Tights – HER, Caps – HER Tights – HER, Jakke – HER, Long sleeve – HER.Long sleeve – HER, Tights – HER Shorts – HER, Fleece genser – HER Long sleeve – HER, Tights – HER, Sports bh – HER

Jeg skal straks ta en dusj, men før det skal jeg i hvert fall ta 100 knebøy for en slags kompensasjon for at jeg ikke dro på treningssenteret i dag, hehe. Jeg kjørte jo i gang en 30-dagers utfordring forrige måned, men det klarte jeg dessverre ikke å fullføre da jeg stod midt i en flytting etc. Så det får jeg ta igjen! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Forresten – jeg har vurdert om jeg skulle startet med Youtube videoer igjen. Vlogger og sminkevideoer, hva syntes dere om det? Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg