Ny favoritt duft

Hei dere fine!

I dag har vært en kjempe bra dag så langt. Den startet veldig tidlig siden F hadde et møte han skulle i. Så jeg stod opp samtidig og begynte å sminke meg. Jeg måtte en kjapp tur på Herkules for å hente en pakke på Kicks, så måtte jeg kjøpe noen nye blomster. Vi har nemlig hatt besøk av en eiendomsmegler i dag! Så vi har virkelig stått på i dag, og ordnet det skikkelig fint her hjemme. Det betyr sikkert ikke så mye, men jeg vil ikke at fremmede skal komme oppleve huset våres som skittent. Hehe! Vi skal få en ny takst på huset, siden vi har gjort en del endringer og slike ting. Så det blir kjempe spennende å se hvor mye den har steget i verdi osv. Men anyways! Jeg hentet en ny parfyme i dag som jeg har bestilt for en stund siden på Kicks. Jeg bestiller pakker til et hentested slik at den ikke skal ligge i posten mens jeg er på sjøen. Denne parfymen er så god!! Jeg fikk en liten prøve av den i en Glossybox for noen måneder siden, og jeg ble frelst. Jeg pleier egentlig å ikke bry meg om parfyme testere, men denne ga jeg en sjans og likte så godt. Jeg hadde ikke engang hørt om dette merket før jeg fikk en tester, men da jeg søkte det opp fant jeg ut av at jeg har sett sminken fra det merket før. Jeg pleier egentlig å bare kjøpe de parfymene jeg har brukt i mange år, som Juicy, D&G, Boss osv, men jeg er så glad for at jeg kjøpte meg denne. Den lukter veldig friskt, lett og godt. Fin beskrivning? Hehe, det er ikke så lett å beskrive lukt. Dessverre så har de den ikke i butikken Kicks lenger, men man kan bestille den på nett slik som jeg gjorde. Den er ikke spesielt dyr heller syntes jeg. Jeg kjøpte den da det var 20% av, og da fikk jeg den for 418kr for 100ml. Så nå skal F og jeg snart grille, og kose oss. Men først skal jeg faktisk kjøre bort til en lekebutikk som ligger rett ved her vi bor. Jeg har fått så lyst til å lage glassmaling dere..Husker noen det? Egentlig så heter det vindus maling tror jeg. Det er slike man “lager” og kan klistre på vinduene. Det drev søsteren min og jeg med da vi var små, så det er liksom for barn. Men det er gøy å pusle med noe slikt. Jeg har skrevet på kalenderen at jeg skal lære meg å strikke av mormor en dag, så det gleder jeg meg til! Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg