Ny diett og ukens kjøleskap

Hei dere fine!

Jeg skal straks ture bort på progym for å trene rygg og kjøre litt mer cardio. Jeg har allerede hatt to timer cardio i dag, meeeeen jeg kjenner at jeg klarer litt til. Etter helgens påfyll kjenner jeg meg veldig motivert og gira. Det er kun to uker igjen av hele preppen, så nå er det bare å gi absolutt alt. Selvom jeg spiste sjokolade og godis på lørdagen frister det null i dag. Om to små uker kan jeg spise nøyaktig hva jeg vil, og alt det gode vil fremdeles være der når jeg er ferdig med konkurransen. Jeg hadde en cyste som sprakk lørdag kveld, så jeg fikk ikke trent eller gjort noe fornuftig i går, så jeg kjenner det skal bli ekstremt digg å få trent litt nå. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ikke sover noe godt om nettene, så i dag våknet jeg 05:00 og bestemte meg like gjerne for å få unnagjort cardioen. Jeg elsker faktisk å starte morgningene med cardio, for da er man liksom fremdeles litt i søvne, om dere skjønner? Så det går bare på automatikk. Anyways! Jeg fikk ny diett i dag <3 <3 <3 Det gjorde meg så glad, haha! For nå har jeg både havregryn, kylling og carbs! Fy fader..At det kan få meg på gråten, haha! I ganske lang tid nå har jeg så og si kun spist torsk og grønnsaker, så jeg er ekstremt glad for at det igjen er kylling på menyen. Jeg kommer til å spise både kylling og torsk hver dag, men bare det å kunne variere litt hjelper veldig.

I og med at jeg må forbedre formen betraktelig, tenkte jeg å smake på tunfisk for å forhåpentligvis kunne spise det istedenfor kylling. Dessverre spyttet jeg det rett ut igjen :´) Guriland det var grusomt… Jeg skal gi det et forsøk til i morgen ved å steke det, men jeg har ikke troa.. Det var ordentlig vondt:( De neste dagene skal jeg spise havregrøt til frokost (eeeeeelsk), kylling, salat, søtpotet, ris, torsk og spinat. Det er helt overkommelig og jeg synes alt av det er godt. Så det gjør det jo så klart mye lettere. ( ps – jeg drikker verken cola eller energidrikk disse ukene). Kun vann og kaffe <3 

Nå venter en hard rygg økt og enda en time på stairmastern. Hva synes dere om stairmaster egentlig? Jeg vet at noen må gi seg etter ti minutter, noen sliter med syre i beina og noen synes det rett og slett er drepen. Jeg går på den i to timer uten pause, hver eneste dag og kunne egentlig gått lenger – haha! Er det normalt? Jeg sliter med å gå på mølla i og med at jeg har betennelse i leggene, så stairmaster funker aller best for meg. Jeg ønsker dere en fin mandag videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg