November – to do list

Hei dere, og hei November! 

November allerede? Det går alt for fort! Selvom året har vært veldig rart har det gått veldig fort syntes jeg. Jeg syntes liksom vi nettopp malte gjerde ute, men det var jo i april. Jeg har funnet ut at jeg virkelig elsker høsten, så jeg håper at det holder seg sånn frem til desember. Vinter syntes jeg ikke er like koselig, utenom julen. Herregud, jeg elsker julen! Jeg vil egentlig pynte til jul i morgen, men det får vente litt. Det er kanskje litt tidlig, hehe! Jeg skal snart ordne meg for å dra å ordne neglene mine, det er så etterlengtet. Men først vil jeg skrive ned en “to do list” for November.

♥ Feire bursdagen til mamma, søsteren min og meg. Dette skal vi på lørdag og det gleder jeg meg så masse til! Jeg elsker når familien er samlet, så det blir koselig.

♥ Pynte til jul. Dette skal jeg gjøre i November, men litt i slutten av måneden.

♥ Handle inn og pakke inn julegaver. Dette vil jeg bli ferdig med denne måneden! Så kan jeg bruke Desember på bare kos.

♥ Redigere og publisere sminkevideo. Nå som vlogen er ute føler jeg meg mer komfortabel med å legge ut sminkevideo også! Så den håper jeg at jeg får redigert og lagt ut denne uken.

♥ Dra på cruise igjen. Dersom F skal på jobb og ikke jeg, så kommer jeg til å dra igjen for å besøke han. Da blir det nok bare meg, ikke suite og ikke spa. Da drar jeg for å være med F og for å se han. Det er lenge å være borte fra hverandre i to uker 🙁

♥ Strikke vest til mamma og strikke noen julegaver. Jeg har også en Skappel genser til meg selv jeg skal begynne på, men jeg må prioritere julegavene. Så kanskje jeg får startet på Skappel genseren igjen på nyåret. Vi får se hvor rask jeg er!

♥Trene to-tre ganger i uken. Jeg setter meg alltid for store mål, som at jeg skal trene 5-6 ganger i uken. Det går ikke når jeg er så dårlig trent og umotivert, hehe! Da sliter jeg meg fort ut og mister energien. Så to-tre uker er greit å starte med.

♥ Gå tur i skogen og være mye ute. Vi har ikke vært så mye ute som det jeg ønsket, så denne måneden må vi komme oss ut! Dette kommer så klart av at jeg vil være hjemme å strikke, hehe…

♥ Ha overnattings besøk av mamma og søsteren min her i Skien. Dette kommer til å bli så koselig! Da skal jeg lage god middag til oss, vi skal ta ansiktsmaske og se koselige filmer. Jeg gleder meg så masse til dette.

Alle bildene fant jeg på Pinterest. Herre min, så mange fine bilder det er der! Det dekker det daglige behovet mitt for inspo, hehe. Nå skal jeg shine huset kjapt, så skal jeg sminke meg. Jeg har negl time 12:00, og jeg tror jeg skal gå for matt burgunder negler. Kan det bli fint tro? Jeg gleder meg i hvert fall! Ønsker dere en fin dag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg