Norway Grand Prix er i gang

Hei alle fine♥

Jeg håper at det står bra til med dere. Det har vært litt stille fra meg i det siste, rett og slett fordi jeg har trengt å trekke meg litt tilbake for å fokusere på meg selv. Dette kjøret fra Sandefjord open til nå har vært ekstremt slitsomt for kropp og hodet, og jeg kjenner meg helt sykt klar for å få alt overstått. Det skal vel egentlig ikke være sånn – at jeg gleder meg mer til å bli ferdig enn selve det å stå på scenen. Men jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg føler ikke at jeg er i god nok form og jeg synes poseringer er vanskelig. Jeg har så lyst til å gjøre dette igjen en gang, hvor jeg da føler at jeg virkelig er bra. Men samme det – man blir så blind og hjerneskadet av dette, og jeg burde ikke dra meg selv mer ned nå den siste kvelden. Jeg skal prøve å kose meg og tar med erfaringene videre.Jeg bor på hotell alene denne gangen, og har blandede følelser om det. Først synes jeg det var sinnsykt digg, så føler jeg meg plutselig veldig alene. Det går i bølger og humøret svinger veldig. Det er kanskje greit at jeg er alene, hehe, så slipper noen andre å måtte forholdet seg til denne hot mess expressen. Konkurransen denne gangen er på Hamar, så jeg kjørte bilen opp hit selv. Jeg vurderte tog, men så vil jeg egentlig komme meg hjem igjen så fort som mulig, så da er det digg å ha bilen tilgjengelig. I dag var det inn registrering og jeg fikk lagt første lag med farge. Jeg skal på i morgen en gang i del 2, så jeg får et lag til før den tid i morgen. Nytt denne gangen er at jeg har kuttet væske mye tidligere enn før forrige konkurranse, fordi jeg svettet så mye og holdt på mer vann før Sf open. Så fra i dag 12:00 har jeg bare 2dl(!!!) vann å drikke frem til konkurransen er ferdig i morgen… Jeg er så tørst, haha! Forhåpentligvis tørker det meg greit ut, sånn at formen blir så bra som mulig.  

Nå skal jeg slukke lyset og prøve å sove. I går natt fikk jeg akutte endometriose smerter igjen, så jeg ble liggende våken så og si hele natten og vridde meg i smerter. Jeg måtte koke vann til varmeflasken og virkelig bite tennene sammen. På grunn av at smertestillende kan gjøre sånn at man holder på vannet, kunne jeg jo ikke ta det heller…Så det var enda en prøvelse og noe jeg ikke trengte nå. Forhåpentligvis får jeg en bedre natt søvn i natt, så får morgendagen bli som den blir. Jeg vlogger oppholdet, så den kommer ila neste uke vil jeg tro. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg