– Norge må oppleves –

Hei fininger! Jeg håper at dere alle har det fint. 

Jeg kom hjem fra Stavanger sent i går, så det eneste jeg gjorde var å gå en god tur også dusje. Så la jeg meg rett og slett. Man blir sinnsykt sliten av å kjøre i bil i 7 timer altså. Så jeg er altså hjemme igjen i Skien, med kjæresten min. Det er alltid godt å komme hjem, men jeg har hatt en sinnsykt fin tur. Å jeg gjør det gjerne igjen. Planen er å dra en gang til sammen med F, slik at han også får sett hvor sykt fint det er der. Det var faktisk ganske tungt å gå opp, siden det er så bratt flere steder. Så det er noe å tenke på. Dessuten så er det viktig med mye klær, det var bare tre grader på toppen der. Det var ikke så mange mennesker som jeg fryktet, så det gikk veldig fint. Flere har liksom sagt til meg at jeg blir å gå i kø, men jeg følte det ikke sånn. Vi møtte på flere kinesere i slipperser, og noen med hvite gucci sko – hva tenker folk med liksom? Haha. Det var gøy å se. Å det var kjempe gøy å komme seg til toppen for å se hvor fantastisk fint det er. 

Norsk natur er seriøst det fineste. Jeg elsker bylivet og slike ting, men naturen er noe helt eget. Jeg gleder meg allerede til neste tur!Etter en slik reise kjenner jeg meg ganske sliten, og jeg har sinnsykt migrene i dag. Jeg våknet med ordentlig vondt, så det er godt at jeg bare skal være hjemme i dag. Kanskje jeg får ligget litt ute for å få litt farge. Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg