Noe å fylle tiden med

God kveld dere♥

Vi har nesten akkurat kommet hjem fra en litt lengre tur. Vi kjørte til Åletjern og gikk en fin runde der. Det er så sykt koselig og fint der på kveldstid! Jeg kjenner så absolutt at jeg skal tilbake og gå der igjen i morgen. Jeg holder på litt her hjemme nå slik at jeg kan slappe av mer i morgen. Jeg hater å våkne opp og ha masse jeg skal gjøre, da mener jeg husarbeid. Jeg hater å henge etter med klesvask, tømme oppvaskmaskin etc. Så det holder jeg på med nå, slik at jeg kan våkne i morgen og planlegge dagen min uten å måtte bruke tid på slike kjedelige oppgaver.

Noe jeg vil bruke tiden min på derimot er lesing! Åhh, det er så befriende og avslappende. Jeg elsker ro og fred, og det å kunne lese en bok i stillhet er noe jeg liker mer enn jeg trodde. Jeg har lest en del bøker i år og har planer om å lese enda fler. Da jeg var hos mamma her om dagen fikk jeg låne med meg noen bøker hjem.  Bøkene jeg har fått låne er av slaget jeg har lest en del i før. Dette er bøker som dreier seg om ekte historier og som gir sterke inntrykk. Jeg syntes det er interessant og spennende å lese om såpass sterke kulturforskjeller, men samtidig så syntes jeg det er grusomt. Den første jeg starter på er “Min føydale herre”. Jeg kommer tilbake til dere med mine egne tanker og meninger om bøkene, så kanskje det er noen jeg kan anbefale til dere.Det er jo litt kjøligere om kveldene nå syntes jeg, men med et teppe og en tykk genser kan man fint sitte ute! F og jeg vurderer å gå til innkjøp av en varmelampe. Da kommer jeg i hvert fall til å bli sittende her til langt utover kvelden.

Genseren jeg har på meg er fra Skappel.Nå skal jeg legge meg i badekaret med siste episode av x on the beach! Jeg hater at jeg er så oppslukt i det tullete programmet, men slik er det altså. Det er for sent å slutte å se på det nå. Jeg håper at dere alle sammen har hatt en fin torsdag! Jeg går helt i surr i dagene nå, og jeg bryr meg ikke lenger om det er fredag eller mandag.. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg