New week

God morgen fininger♥

Det er helt klart at sommersesongen er over, og høsten er i gang. Det er 10 grader ute og jeg ligger inne under teppet. Det har sin sjarm det også, men jeg personlig skulle ønske at sommeren varte litt lengre. Jeg rakk liksom ikke å bruke halvparten av sommer garderoben, og i hvert fall ikke skoene mine. Bedre lykke neste år.. Heldigvis skal vi til Tyrkia om tre uker, så da får jeg i hvert fall brukt bikiniene mine. Jeg har på en ansiktsmaske og venter på at baguettene skal stekes ferdig, så med andre ord er dette en fin start på en ny uke. Vi har ikke så mange planer i dag, men jeg må i hvert fall en tur ut. Jeg skal sende noen pakker som jeg har fått solgt på Tise, så skal jeg innom noen butikker. Jeg pleier alltid å tenkte “ny uke, nye muligheter” og at jeg skal prøve å spise sunnere. Utrolig nok har jeg allerede klart å spise sjokolade, haha! Jeg elsker seriøst sjokolade.. I tillegg så har jeg lyst til å bake boller i dag, men vi får se. Det er deilig å ha en hel dag uten noen spesielle planer, men samtidig så blir jeg litt rastløs. Jeg liker å ha planer, men i og med at det er jobb igjen allerede i morgen så skal jeg nyte denne dagen til det fulle. Jeg har straks redigert ferdig vlogen fra Gøteborg, så den kommer mest sannsynlig ut her senere i dag. Jeg håper dere liker den, hehe! 🙂 Nå har ansiktsmasken tørket og maten er klar, så nå skal jeg kose meg. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin mandag, så blogges vi senere♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg