new me

Hei dere fine!
Jeg håper at alt er bra med dere♥ Med meg går det fint. Jeg skal ut på sjøen igjen på tirsdag og kjenner at jeg ser ordentlig frem til det igjen. Jeg håper at jeg klarer å fullføre hele perioden denne gange, og at jeg ikke får for sterke smerter. Smertene kommer og går hele tiden og jeg spiser smertestillende hver eneste dag. Det er ekstremt slitsomt å ha så mye vondt og måtte være avhengig av medisiner…… Jeg er egentlig på vei til trening, men først ville jeg vise dere det nye håret mitt! Dere som har fulgt meg gjennom årene vet at jeg er svært ubesluttsom når det kommer til hårfarge, hehe…Jeg har ikke klart å legge fra meg tanken på å bli brunette igjen, så nå gjorde jeg det. Jeg angret i det jeg tok i farge, men så gikk det over. Jeg har ikke angret noe enda og trives veldig godt i denne fargen. Tidligere har jeg angret med en gang, så kanskje det var mer riktig å gjøre det nå. Jeg trengte virkelig en forandring kjente jeg og dette føles faktisk veldig bra.I går fikk jeg vasket leiligheten ordentlig grundig, så i dag skal jeg egentlig bare slappe av og kose meg etter treningsøkten. Jeg regner med at jeg begynner å pakke litt i dag også, siden jeg skal passe valpen til søsteren min i morgen♥ Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg