New in – Hoka clifton 7

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg har hatt min værste natt så langt i 2021. Får håpe det får bli med den.. Fy fader så vondt jeg har hatt! Jeg vet ikke hvor mye jeg vil dele om det, men jeg tror at jeg hadde en cyste som sprakk. Det var sekunder før vi ringte ambulansen, for så forbanna vondt var det. Det er vondt enda, men jeg klarer i hvert fall å slappe av og puste normalt. Det var helt ekstremt liksom… F var ordentlig redd. Jeg håper jeg aldri må gjennom det igjen.. Derfor tilbringes denne og sikkert morgendagen på sofaen, for jeg har fremdeles veldig vondt i magen. Jeg har fått strikket en del da, så det er jo en positiv ting. I tillegg så dukket disse opp i postkassen i dag, men akkurat nå frister det 0 å løpe.Jeg har siklet på disse så lenge nå. Da jeg startet på H&M hadde også alle de ansatte nettopp disse, og de solgte de skikkelig inn hos meg. De er litt små i størrelsen, så jeg gikk opp en halv størrelse enn hva jeg vanligvis bruker. Disse passet perfekt og jeg gleder meg så til å teste dem ut på mølla. Så fort magen er bra og treningssenterne åpner igjen da så klart..– Time to fly – Jeg sliter egentlig veldig med beinhinnebetennelse, men forrige gang jeg var på mølla gikk det helt fint?! Så kanskje alle disse månedene med hvile har vært bra for meg? Jeg løp i hvert fall lenge og kjente ikke noe smerte i leggene. Jeg krysser fingrene for at disse skoene også skal gjøre det lettere og mindre smertefullt for meg å løpe. Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg