New claws

Hei dere fine♥

Jeg har ikke mye tid å skrive på, for jeg er nødt til å ordne meg og komme meg avgårde. Jeg skal til Sandefjord for å dra innom VIP Beauty. I går våknet jeg opp med de mest sinnsyke leppene, for jeg hadde blitt så hoven!! Jeg holder på å lage hverdags vlog, men i går måtte jeg stå over filming og heller holde meg i ro. Jeg dro kun for å ordne neglene, så på apoteket. De på apoteket anbefalte meg sterkt å ringe legevakten, så det gjorde jeg. Et kvarter senere fikk jeg time hos en lege her i Skien som fikk sett på meg. Jeg fikk ingen svar på hva det kunne være, men jeg fikk allergi medisiner og noe annet jeg ikke helt vet hva er. Om jeg er tøff nok, så viser jeg dere bilde av leppene mine senere. De var gigantiske, for å si det mildt. Å det gjorde så vondt, og jeg så så utrolig dum ut. Alle som så meg må ha trodd at jeg har tatt litt for mye fillers, men nei. Jeg har faktisk ikke ordnet de på TO år!! Det er sykt. Før gjorde jeg det 2-3 ganger i året, men nå syntes jeg de er fine som de er. Jeg skal til VIP Beauty for å sjekke om det kan være en sen reaksjon på fillers eller hva det kan være. Jeg er utrolig glad for at VIP Beauty tar slike ting på alvor og ønsker å se på meg. Det setter jeg pris på! Men tross mine gigantiske lepper, så måtte jeg ordne neglene mine. Jeg våknet en time før negltimen og kunne ikke avlyse da, så jeg hadde ingen andre valg enn å sitte der med sykt store lepper…Jeg ordner de nå på “Anna´s beauty place” her i Skien, og jeg er så fornøyd! De ble super fine og jeg liker de skikkelig godt. Noen ganger går jeg ut av salonger og ikke er 100% fornøyd, og tenker heller “jaja, kanskje det blir bedre neste gang”, mens nå har jeg vært fornøyd hver gang og jeg er så glad. Jeg har bestilt time til og med januar, så jeg er safe i løpet av julen, nyttår og dokk med jobben. Det er så digg med freshe negler! Jeg tror det er min favoritt ting å ordne av alt. Da tenker jeg på vipper, hår osv. Negler er best, og jeg blir aldri lei!

Åhh, de er så fine♥

Nå skal jeg få på litt sminke, så skal jeg reise. Vi blogges senere♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg