Neste stopp —->

God kveld dere fine!

Jeg håper at dere har hatt en fin torsdag! Min startet med å gå tur med den fine hunden vi låner, så lagde jeg frokost til F og meg. Jeg har for femte gang laget makroner…Det er nesten flaut å skrive det siden jeg har laget det så mange ganger. Nå har jeg fått skikkelig teken på det og de blir ordentlig fine! Men over til noe annet – I morgen reiser jeg til Lofoten! Herregud som jeg gleder meg! Som jeg har nevnt så har søsteren min flyttet dit for en liten periode, så jeg skal besøke hun sammen med mamma. Jeg har alltid hatt lyst til å feriere i Norge, så dette ser jeg frem til. Flyet går i morgen tidlig fra Oslo, så jeg må stå opp rundt 04:00 i natt, så det er kanskje på tide å begynne å pakke litt, hehe! Jeg venter alltid til siste stund…Jeg har fått med meg at det ikke er det beste været der nå, men det skal gå fint. Jeg skal pakke med meg gode og varme klær, så håper jeg at vi får gått noen turer. Jeg skal enda en tur dit i April, så da er det sikkert kjempe fint der! Men Lofoten generelt er jo bare nydelig og sykt vakkert!Jeg lurer på om jeg kanskje skal prøve å lage en liten vlog derfra, men vi får se! Jeg er fremdeles ikke så flink med kamera, så jeg tør ikke å love noen ting. Jeg får bare begynne å pakke, så får jeg legge meg. Det er greit å være litt uthvilt når man skal kjøre klokken 04:00 i morgen tidlig. Jeg kan heldigvis sove på flyet, hehe! Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg