Nails ready for christmas

God morgen dere♥

I dag har jeg enda mer vondt i halsen og leppene er fortsatt hovne. Det ser ut som at jeg har tatt 2ml fillers i hver leppe, men det er altså ikke tilfelle. Forrige gang jeg tok fillers var i 2017, så det er tydelig at noe er galt med tanke på at fillers skal vare i et års tid. Jeg har jo fått høre tidligere at kroppen min kanskje ikke tåler filleren siden den ikke løser seg opp og forsvinner. Jeg har vært inne på tanken å løse den opp, men det vil si at jeg kanskje ikke kan ta det igjen. Jeg vil jo ikke ende opp med papir tynne lepper som jeg hadde før jeg startet med fillers, da jeg var 15(: Anyways! Jeg har fått såååå fine jule negler, så jeg måtte bare vise dere dem.Altså, sjekk disse! De fantastiske snøkrystallene er håndmalt på! Jeg vet noen salonger bruker ferdige snøkrystaller som man kan klistre på, eller “trykke” på, men disse er altså malt på ved hjelp av en syltynn pensel. Jeg holder nesten pusten når disse bli malt på, for jeg vil ikke skumpe borti og ødelegge. Dette kaller jeg talent altså, de er så utrolig dyktige!Jeg tenkte egentlig å gå for røde, men jeg er glad for at jeg valgte rosa og gull. De er jo veldig julete selvom de ikke er røde syntes jeg, så jeg er mer enn fornøyd. Denne formen har vært veldig praktisk å ha nå som jeg har jobbet og strikket så mye. Jeg tror likevel at jeg snart går tilbake til “ballerina” formen som jeg alltid hadde før. Jeg har sett på gamle bilder i dag, og da så jeg så fine negler jeg hadde med den formen også. Så det er fint å kunne bytte på litt.I morgen er vi invitert på pinnekjøtt hos mormor, så jeg håper at formen min blir bedre utover dagen. Jeg føler meg ok, men det er kjedelig å ha så vondt i svelget. I tillegg så er kjeven låst igjen, og leppene mine er gigantiske (-: Jeg klarte å spise to sushi biter i går, så måtte jeg gi meg. Smertene i kjeven ble for ille..Heldigvis har jeg fått innkalling til Ullevål. Nå høres jeg ut som en svekling her, haha! Uff, som jeg hater det…. Jeg gleder meg til å føle meg 100% og til å jobbe igjen. Jeg ønsker dere en fin lørdag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg