Nå elsker jeg håret mitt

Hei dere fine!

Jeg håper at det er bra med dere! Det er ikke det beste været i dag, men heller regn enn snø! Jeg jobber fremdeles natt, så det er ikke like lett å oppdatere dere. Jeg er som regel sliten og trøtt etter en 12 timers vakt, men noen kvelder har jeg faktisk kommet meg opp på treningsrommet sammen med F! I går fikk jeg trent cardio, skuldre og litt biceps, så det er jeg fornøyd med. Det er ikke kjempe mange passasjerer med, så dagene går litt sakte syntes jeg. Så da er det digg at jeg får presset inn noen treningsøkter her og der. Men over til noe annet! Før jeg dro om bord testet jeg ut det nye extensionet mitt. Jeg vet at jeg sa at jeg skulle lage video om det, og derfor brukte jeg det ikke før, men jeg rakk rett og slett ikke å få til noe før jeg reiste ut igjen. Men video kommer! Det tar bare litt tid som dere vet..Forresten, nå har jeg over 1000 abonnenter på kanalen min, herregud så gøy! Endelig føler jeg meg fresh og fin! Jeg elsker at extensionsene er så lange og lyse. Jeg har bestemt meg for å være så lys i hvert fall ut sommeren! Jeg elsker det nå liksom, og det er sjeldent jeg sier at jeg elsker noe med meg selv, haha! Men håret mitt nå, det er fint! Det skal sies at jeg ikke føler meg like fresh atm, haha. Jeg har nemlig ikke vasket håret mitt på over en uke. En uke og en dag for å være nøyaktig. Er det sånt man ikke skal si høyt, er det kvalmt? Til mitt forsvar så går jeg all in for å spare mitt eget hår, og frisøren min anbefalte å vaske det maks 1-2 ganger i uke. Dette extensionset er fra Luxushair. Det er de jeg syntes er best! Dette er i fargen 90, ice blonde og 60cm langt. Jeg valgte “virgin clip on” siden det er 310 gram, så det er skikkelig tykt og fint! Jeg hadde “virgin” kvaliteten da jeg hadde sort hår også, og det var like fint etter 5-6 måneder, så kvaliteten er amazing! Jeg elsker det♥

Jeg har nettopp hentet kåpen min på posten, og den er så fin! Jeg gleder meg til å vise dere den, men sola må komme frem først. Jeg ønsker dere alle en fin tirsdag videre! Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Kan du på den hårvideoen også vise hvordan du setter inn extensions når du skal ha håret i høy hestehale? 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg