My new baby

God morgen, dere fine!

Det er lørdag allerede, og det betyr at det snart er tid for å dra tilbake på sjøen. Jeg begynner alltid å tenkte på avreise når den siste helgen hjemme er i gang. En helg om bord går så sinnsykt fort, så jeg vet at de som er om bord nå allerede er i lykkerus over å snart skulle gå i land, haha! Men det er noen dager igjen, og de skal nytes! Jeg hadde virkelig håpet på sol og sole meg vær, men jeg tror jeg må nøye med med enda en solariums time. Det har ikke vært det beste været denne friperioden, så jeg håper virkelig at neste blir bedre! Vi skal en tur til Gøteborg, og det gleder jeg meg masse til! Men dere, i går kom min nye veske i posten – 

Pia – Seee SÅ fin da!! Jeg er helt forelsket.

Frode – …

Pia – Er du ikke enig, er den ikke fin??

Frode – Joda. Det ser ut som en baksiden av en bukse.

Pia – ….

Frode – Det er jo en grense på hvor fin en veske kan være da. 

Altså, jeg elsker den! Jeg syntes den er så fin, og praktisk. Jeg bruker alltid å ha med meg telefon, lommebok, solbriller, kamera, tyggis og lipgloss. Veldig ofte går jeg uten veske siden jeg ikke gidder å ta med en stor LV veske for de små tingene, så denne er virkelig perfekt i størrelse. Jeg kjøpte den mellomste modellen, siden jeg ikke er så stor. Som min venninne så fint sa, så hadde det sett rart ut med den større modellen på oss som er petite. Det er jeg helt enig i! 

Jeg bestilte den på Nelly, og du finner akkurat denne modellen HER.

Så fornøyd♥  I dag regner det her i Skien, og det suger… Vi har egentlig ingen spesielle planer i dag, men jeg skal mulig en kjapp tur på Herkules for å kjøpe en bukse for mamma. I tillegg så skal jeg mest sannsynlig til Sandefjord for å være med noen venninner. Jeg hadde håpet på et glass på brygga, men det ser dårlig ut.. Jeg ønsker dere alle en super fin lørdag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg