Much needed

God kveld dere fine♥

Nok en dag er over, og jeg har satt meg til rette i sofaen for å slappe av litt før jeg skal sove. I dag våknet jeg faktisk 07:00 OG jeg sto opp dag! Vi dro tidlig til Sandefjord i dag også for å hjelpe mormor med litt greier, så var vi der helt til 16:30. Så det gikk egentlig denne dagen til! Det har vært sååå nydelig vær i dag, så da har det vært super digg å være ute og holde på hele dagen. Værmeldingen viser jo strålende sol og 14-17(!!!) grader. Så jeg er så sinnsykt glad for at vi har kjøpt maling og slikt, for de dagene som kommer skal vi tilbringe ute. Men etter en dag med mye jobbing var det utrolig deilig å ta seg et laaangt bad.Jeg elsker seriøst at vi har badekar. Det er et must for meg! Jeg bader ganske ofte også, og det er jo så koselig! Jeg elsker å legge meg i glovarmt vann, se en episoden av noe gøy, drikke en zero, tenne lys..Åhh, jeg elsker det.Jeg bruker alltid å ha bade bomber, hehe! For det første så er det gøy, men for det andre så blir vannet “dekt” og ikke gjennomsiktig, om dere skjønner? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg slapper ekstra mye av når jeg ikke kan se kroppen min. Det hørtes rart ut, men ja.Denne etterlater seg masse glitter! Så vannet blir sykt fint og glitrete, men det er også glitter overalt etterpå, hehe! Så den anbefaler jeg ikke. Denne er kjøpt på Normal, men jeg foretrekker de som man fikk på Loco.Feeling fresh! Jeg bruker alltid så masse forskjellig hudpleie når jeg bader. Da er det scrub, peeling, maske, maske, maske og rens. Haha! Jeg elsker å dulle sånn. Så tenner jeg alltid duftlys. Dette fra Voluspa er min favoritt! Så fikk jeg freshet opp brunfargen med selvbruningen til Sophie Elise. Jeg må faktisk kjøpe påfyll nå, siden den er tom.. Men den holdt lenge da! Jeg snakker så klart om den til kroppen, den til ansiktet er fremdeles full.

Disse er faktisk veldig bra! Du får ikke et sinnsykt brunt ansikt liksom, men en fin glød og fin farge. Jeg var veldig redd for å våkne opp og være orange eller noe slikt i ansiktet, men det var jeg ikke. Jeg føler meg mye bedre med denne på, enn hva jeg gjør til vanlig uten sminke. Så for dere som ønsker litt farge og glød i ansiktet i disse sminke frie dagene, så anbefaler jeg denne!

Jeg håper at dere alle har det veldig fint. Vi har fått Ludvig (hunden vi passer iblant) på besøk igjen, og det er koselig! Vi skal ut å gå masse tur, og det ser jeg frem til. Vi var ute å gikk i stad og da hadde jeg på meg vekt vesten min! Et supert innkjøp. Det kommer innlegg om det senere. Vi blogges dere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg