MR og besøk av verdens beste

Hei dere! 

Jeg håper at dere har det fint. Jeg fikk plutselig skikkelig vondt i høyere side av brystet. Det kjennes ut som at det er hjertet om dere skjønner? Det er så syyyykt vondt og ubehagelig når det skjer. Jeg vet at det er mange som sliter med slike smerter, og jeg har hørt at det ikke er hjertet, men hva er det da? Stikkende og intense smerter som nesten slår meg ut, som etter en liten stund forsvinner helt. Jeg skulle så gjerne likt å vite hva sånne smerter kommer av. Men uansett. Dagen min i dag har egentlig vært ganske avslappende og treig. Jeg føler veldig på rastløsheten nå som vi er hjemme igjen. På jobb går det i et fra morgen til kveld, jeg står opp før 6, jobber fra 07:00-19:00, trener fra 19-20, og legger meg før 22:00. Her går det ikke så slag i slag kan man si, hehe! Men i dag hadde jeg en avtale på Aleris røntgen i Porsgrunn. Jeg tok MR av kjeveleddet mitt, så forhåpentligvis får jeg snart noen svar på hvorfor den låser seg… Ser dere noe nytt? Jeg har på meg genseren som jeg har strikket! Den ble litt liten siden jeg strikket litt for stramt, men jeg holder på å strikke armene litt lengre nå slik at jeg kan bruke den. Jeg viser dere den nok i morgen! Tenk at jeg er ferdig med min første genser♥ Etter MR hentet jeg fine Ludvig slik at vi kan låne han noen dager. Det gleder jeg meg så til♥ Han er så snill og god at hjertet mitt smelter. Det er så utrolig koselig å ha en som vil være i nærheten av meg til enhver tid. Han skal absolutt ligge på fanget selv når jeg prøver å blogge. Han er best♥Vi var ute å gikk rundt Åletjern i stad før regnet kom. Det jeg liker så utrolig godt med å ha hund (utenom selskapet og kosen) er at jeg må ut for å gå tur. Jeg kommer meg ut av huset mye tidligere enn hva jeg ellers ville ha gjort og det er liksom et mål med dagen. Det hørtes jo kanskje litt dystert og trist ut, men det kan bli litt “kjedelig” å bare være hjemme.Det er så mange fine turområder rundt ved Gulset, så vi skal gå mange av de de neste dagene. 

Nå har vi nettopp spist en skikkelig god middag. Jeg lagde ørret filet, pasta, asparges og blomkålpure. Åh, blomkålpure… Det er godt det. Nå skal jeg strikke videre, så skal jeg slappe av resten av kvelden. Jeg ønsker dere en fin kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg