Morgenkos

God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg har det fint, men kjenner kanskje at jeg begynner å bli litt rastløs allerede. Tenk om jeg skal være hjemme og uten jobb i mange uker?!! Jeg håper ting går tilbake til normalen ganske snart, så vi alle kan komme tilbake i jobb etc. Men enn så lenge får vi gjøre det beste ut av det. Jeg er sjeleglad for at jeg begynte å strikke, jeg kan ikke få sagt det nok! Jeg håper ikke at dere syntes det er altfor kjedelig å lese om, for det går jo i litt strikking om dagen. Jeg sitter sjeldent i flere timer på dagtid å strikker, men i dag tenkte jeg faktisk å “unne” meg å gjøre det. Jeg pleier alltid å ha noe jeg skal gjøre, men i dag er det bare småtteri. Jeg skal vaske sminkekoster og extenisons, og det er egentlig det. Så skal jeg så klart ut å gå enda en tur med lille Ludvig, men det blir senere. Vi har nesten akkurat kommet inn fra morgenturen. Se så langt jeg har kommet! Nå er jeg snart ferdig med den andre armen, og da gjenstår det ikke så mye. Jeg leste gjennom oppskriften i går, og det skal sies at det vanskeligste gjenstår. Det gjenstår raglansfelling, felling til hals, ta opp masker etc. Litt sånt som jeg ikke forstår helt, men jeg satser på at jeg får det til. Jeg hadde faktisk mareritt i natt om at denne ikke passet til F 🙁 Jeg ble så lei meg, så jeg håper virkelig ikke det blir sånn! Jeg håper at den passer perfekt og at han kommer til å bruke den mye. I tillegg så gleder jeg meg allerede til å begynne på neste prosjekt♥Jeg har ikke gjort noen feil (enda?), så jeg er skikkelig stolt. Min første genser fikk jo flere hull her og der, feil masker her og der, og den ble alt for liten 🙂 Så jeg konsentrer meg litt mer på denne og prøver å gjøre så godt jeg kan. Jeg kan virkelig anbefale dere å begynne å strikke! Det er så mange som sier til meg”nei, det har jeg ikke tid til”, men man trenger faktisk ikke så mye tid. Ta frem pinnene på toget, mens man ser på tv eller på søndagene? Jeg er et menneske som holder som regel på fra dag til morgen. På søndagen lagde jeg makroner, gulrotkake, lapskaus til ti personer, vasket hele huset, malet tre strøk på listene i gangen, OG strikket ferdig en hel arm. Altså.. Det er bare til å være effektiv og prioritere det man selv ønsker 🙂 Jeg elsker fargene og kvaliteten på denne genseren, så igjen, jeg gleder meg så til å se det ferdige resultatet! Så nå skal jeg strikke videre, så kanskje den blir ferdig denne uken! Det tror jeg faktisk at den blir, med mindre noe spesielt skulle dukket opp. Det er jo skikkelig strikke vær, så jeg har god samvittighet her jeg sitter, hehe! Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg