Mitt siste blogginnlegg?

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere♥ Jeg har det veldig fint. Dessverre har ikke resten av uken vært så fin, så derfor har jeg også vært veldig stille på sosiale medier. Søndag kveld fikk jeg ekstremt vondt i magen igjen på grunn av endometriose, så jeg ble liggende hele mandagen og store deler av tirsdagen. Det at en sykdom kan slå en så ut er helt grusomt. Jeg klarte ingen verdens ting, spiste ingenting og lå helt stille i over et døgn. Når det endelig gikk over våknet jeg opp med en gigantisk underleppe.. Det har jo skjedd før, men jeg valgte å sende bilde til legen selvom. Han ringte meg med en gang, så da måtte jeg inn for å ta allergitest. I tillegg fikk jeg allergitabletter for det, som ikke hjalp noe særlig da jeg våknet dagen etter med gigantisk overleppe (: Såååå, denne uken har jeg holdt meg innendørs og hatt mye vondt. Heldigvis har det skjedd litt fint også! I går dro Amalie og jeg til Tbg for å se på en bunad, og jeg endte opp med å kjøpe den! Himmel, så heldig jeg er ♥ Den er så sinnsykt fin, og jeg gleder meg helt ekstremt til å bruke den på 17.mai. Uansett om det skjer noe eller ikke, så skal jeg ha på bunad for å si det sånn. Jeg har ønsket meg det i så mange år, men da jeg konfirmerte meg ønsket jeg meg heller penger.. Det har jeg angret på i mange år, men nå er jeg eier av verdens fineste bunad!Så, det var den updaten! Men dere….. Jeg har tenkt så masse i det siste, og jeg tror kanskje at jeg skal takke for meg her på bloggen. Det var faktisk vondere å skrive det nå som jeg sitter her, men jeg føler ikke at jeg klarer å komme med noe innhold og jeg føler meg litt ferdig om dere skjønner. Jeg elsker å blogge, jeg elsker å ta bilder, jeg elsker å dele… Men det er ingenting å dele for øyeblikket, og jeg har kommet til et punkt hvor jeg virkelig har det bra med meg selv. Jeg har det veldig bra med meg selv og jeg føler ikke lenger at jeg må bevise noe ovenfor meg eller noen. Dette er kanskje mer en samtale meg til meg inni hodet mitt, men jeg er på et bra sted. Jeg føler på meg at jeg snart er i jobb igjen, jeg har et sted å bo, jeg har bil og jeg har virkelig verdens fineste mennesker rundt meg. Jeg kan ikke klage på noen verdens ting. Jeg sier det ikke for sikkert at dette er mitt siste innlegg, og jeg sletter overhodet ikke bloggen med det første. Men tanken streifer meg hver dag som går hvor jeg ikke får postet noe.Jeg holder faktisk på å bake kanelboller, så det skal jeg kose meg med videre. Her om dagen fikk jeg plutselig så lyst på det, så i dag skjer det altså. Jeg vil uansett takke dere som følger meg og som har sendt meg fine meldinger den siste tiden♥ Om vi blogges eller ikke, det får vi se på….♥

3 kommentarer
    1. Ikke slett bloggen, den er så fin <3 Det gjør ingenting om du ikke poster noe hele tiden. Alle forstår det sånn som tidene er:)

      Stå på og god bedring:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg