Mitt neste strikkeprosjekt

God morgen dere fine♥

Jeg våknet med tidenes hodepine, men det holder heldigvis på å avta. Vi skal veldig snart spise litt frokost, så kan dagen bare starte. Dagen i dag ser slik ut: Strikke, Trene, Sopptur, Handle, Middag, Strikke. F skal en tur til tannlegen nå, så da skal jeg bruke den tiden på å strikke. Så skal vi trene før vi går på en sopptur, som jeg gleder meg så til! Jeg har nevnt for dere at jeg holder på med mitt neste strikkeprosjekt, og det tenkte jeg å vise dere nå!En strikket vest♥ Jeg husker jeg så en slik i et butikkvindu for en måneds tid siden og tenke “usj, så stygt” Det kommer aldri til å slå an tenkte jeg, men joda. Stikket vester er jo så inn igjen! Dessuten så tror jeg at det må være veldig behagelig å ha på, så jeg gleder meg til jeg blir ferdig med denne. Jeg er veldig fornøyd med fargen jeg valgte. En lys beige vest går til så og si alt. Jeg ser for meg å bruke denne over en hvit skjorte med svarte jeans, så det tror jeg blir fint.Denne vesten strikkes med tre tråder på pinne nr 10, så det er litt annerledes enn hvordan jeg strikket genseren. I tillegg så strikkes denne oven ifra og ned, og det er nytt for meg. Det er også noe italiensk avfelling, så jeg må nok google litt og se på Youtube videoer. Hva syntes dere forresten om at jeg deler strikkeprosjekter med dere, er det av interesse eller er det skikkelig kjedelig? Gi meg gjerne en lyd♥ Dersom dere ønsker mer sminke, mer mat, mer trening, mindre baking, mindre strikking etc, så ordner jeg så klart det! Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi nok senere i dag♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg