Mitt neste strikkeprosjekt – Modig

Hei dere fine!

I dag sov jeg altså så lenge….Skikkelig nedtur!:( Samtidig så har vi jo ingen planer i dag heller, så hvorfor ikke. Jeg kjenner det ødelegger dagen litt, men herremin, det er jo mange timer igjen av dagen. Jeg har så forbanna lyst til å trene, reise og møte venner igjen. Men slik har vi vel alle det. Jeg gleder meg så masse til denne pandemien er over, for jeg er leeeeeei. I morgen skal jeg heldigvis en tur til søsteren min, så da får jeg en god dose sosialisering føler jeg♥ (Så lenge testen som jeg får svar på i dag er negativ) Jeg trenger forresten ikke å få linket til korona restriksjonene her på bloggen, for jeg får med meg nyhetene. Det blir liksom litt dumt å skulle pirke på hva andre gjør syntes jeg. Det er anbefalt å droppe besøkene, men man kan fint besøke et familiemedlem som bor alene. Jeg har vært på besøk hos mamma og nå søsteren min. Jeg besøker de, og de besøker hverandre. Det er helt innafor det, og jeg føler det blir så dumt å være “korona politi” på hverandre liksom. Jeg tester meg så fort jeg er litt forkjølet, og jeg flyr ikke akkurat rundt. Så det så.

Se hva jeg fikk tak i her om dagen! Denne genseren vurderte jeg lenge da den ble lansert, men jeg valgte heller “Trygg” som jeg er så glad i. Så ble denne utsolgt og jeg angret på at ikke jeg bestilte begge. De hadde en restock for noen uker siden, så da klikket jeg den fort hjem.Jeg gleder meg så til å strikke denne ferdig! Akkurat nå vil jeg bare ha den ferdig og ikke måtte strikke den, haha! Det tar jo litt tid, men det er så klart koselig.. Jeg bare føler at jeg kanskje gikk til hardt inn i begynnelsen og at jeg skulle bevise for meg selv at jeg fint klarte å strikke gensere. Så etter å ha strikket gensere til meg, til F og til søsteren min brant jeg meg kanskje litt ut, om man kan si det? Men jeg legger det ikke på hylla for godt i hvert fall, for denne genseren skal bli ferdig i løpet av vinteren. Akkurat nå holder jeg på med en genser til mamma som er ganske krevende. Den tar tid og det er mange fletter, men jeg tror den blir fin! Jeg ga strikke pakken til hun i bursdagsgave, så skulle jeg starte på den så fort jeg ble ferdig med fjordårets julegaver. Jeg er heldigvis godt på vei, så dersom jeg gir på litt så er den kanskje ferdig i løpet av to uker? Jeg angrer en smule på at jeg bestilte i xs, for jeg liker å ha den litt stor.. men jeg bestilte “Trygg” i s og den er aaalt for stor. Den blir nesten litt i veien om dere skjønner, så kanskje denne blir fin i xs allikavel. Så nå må jeg strikke for harde livet for å kunne begynne på denne! Jeg viser dere så klart genseren til mamma så fort den er ferdig også♥ Det er skikkelig sol i dag, så egentlig vil jeg gå på ski.. Vi får se hva dagen bringer! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg