Mitt lille prosjekt

God morgen dere fine!

Herregud, så støl jeg er i beina!! I går var det så sykt fint vær, så vi bestemte oss rett og slett for å være inne på et treningssenter (: I går sto opp tidlig i går og vasket seriøst hele huset. Da mener jeg ikke sånn jeg gjør nesten hver dag, men sånn skikkelig. Vi snakker i dybden.. Under senga, under sofaen, vaske alle gulv, ja…alt! Nå mangler jeg bare vinduene, så er hele huset tipp top. Det passer perfekt, for i morgen får vi storfint middagsbesøk. Jeg gleder meg så!♥ Etter treningsøkten tok vi sparkesyklene til Åletjern og badet der en stund. Det var så deilig å svømme litt etter en slik bein økt. Så i dag håper jeg egentlig at vi ikke skal gjøre så mye, for det tåler beina mine rett og slett ikke. Hehe! Som jeg har nevnt for dere, så har jeg begynt å strikke. Jeg elsker det, men samtidig så kjenner jeg at jeg gjerne skulle vært ferdig med genseren i går. Jeg har allerede planlagt min neste genser, så jeg vil bare bli ferdig med denne. Jeg har ikke fått noe hjelp enda, så jeg har gjort noen feil… Men samtidig så tenker jeg at dette er min aller første genser som jeg strikker, så dersom den ikke er helt perfekt gjør det ingenting.Så langt har jeg kommet! I går kveld skjønte jeg plutselig ingenting av hva jeg holdt på med, så jeg strikket mye feil.. Som dere kan se – så skal det egentlig ikke være vrangmasker på framsiden slik som det er nå, og jeg tror forstykke og bakstykke ikke skal strikkes sammen rundt og rundt, men ha kant? Men i oppskriften står det “strikkes rundt sammen”, så jeg blir forrvirret… Dessuten så fikk jeg tilsendt feil rundpinner, så jeg har prøvd å kontakte Skappel uten å få svar 🙁 Jeg gruer meg til å “felle” masker til V hals, og raglanfelling osv. Det hele er helt gresk for meg, men i morgen kommer mamma så hun kan nok hjelpe meg litt♥ Vi har egentlig ingen planer for dagen, så vi får bare se hva som skjer. Jeg skal i hvert fall strikke. Det oppholder meg fra å være så mye på mobilen og macen, så det syntes jeg bare er positivt. Jeg ønsker dere alle en fin dag videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg