Mitt første strikkeprosjekt er ferdig

Hei dere, og god lørdag!

Jeg har ikke sovet noe godt i natt av en eller annen grunn… Jeg sover alltid godt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg var så urolig i natt. Jeg våknet lenge før 07:00, så jeg valgte å stå opp da. Jeg drakk en kopp kaffe og satt meg i sofaen for å se på God morgen Norge, men det sendes jo ikke på lørdager… Så derfor gikk jeg heller en lengre tur med Ludvig. Jeg satt en rundstykke deig til heving, så kjørte jeg jammen med på trening. Før klokken 09:30! Det er imponerende til å være meg. Selvom jeg ikke har fått noe søvn er jeg tydeligvis oppe og nikker. Strikkeprosjektet mitt er også ferdig, så her er resultatet! Den er langt ifra perfekt, men det er mitt første prosjekt tross av alt.Jeg strikket denne i S, men hoppet over å sjekke strikkefastheten min. Det har vist mye å si, for genseren ble ganske liten.. Jeg hentet opp masker på ermene og strikket de litt lengre med det garnet som jeg hadde til overs, så den er i hvert fall lang nok der.

Genseren er veldig varm, så jeg kommer til å bruke den nå til vinteren. Jeg har også lært utrolig mye av å strikke denne, så nå kjenner jeg meg klar for neste prosjekt som allerede er kjøpt inn. Det skal jeg være veldig nøye på og ta meg god tid. På denne genseren ville jeg liksom bare bli ferdig for å kunne tre en egen strikket genser over hodet. Jeg må med andre ord vøre litt mer tålmodig. Den har sine skjønnhetsfeil, men det blir et koselig minne å ha når hele klesskapet mitt er fult av egen strikkete gensere. Haha! (Se denne hobbyen forsvinner like fort som den kom)I dag har vi egentlig ingen planer, så vi får se hva som skjer! Jeg skal vaske hus og gulver, så skal jeg lage makroner senere i dag. I morgen får vi besøk igjen, så da liker jeg at alt er på stell. Jeg ønsker dere en fin lørdag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg