Mitt beste Ebay kjøp

Hei igjen dere!

Nå er jeg tilbake i Skien igjen, så det blir litt frem og tilbake – hehe! Jeg er nesten litt gira over å dele dette med dere, siden jeg syntes at det er så stas. Som dere sikkert har fått med dere, så blir det nye regler for frakt og toll fra utlandet og inn til Norge. Så det vil bli mye dyrere å handle på Ebay, så derfor gjorde jeg meg ferdig med den nettsiden før jul og skal ikke bruke noe mer penger der. Jeg har brukt å handle litt der når jeg har trengt småting som vipper, piercinger, smykker og diverse til huset, men egentlig så har det blitt mindre og mindre. Det eneste jeg er fornøyd med der er egentlig deksler, så det kommer jeg kanskje til å savne litt. Men jeg klarer meg! Her om dagen var jeg på posten og hentet den siste pakken jeg ventet på, og det var så fint!Jeg vet at noen kommer til å syntes at dette er harry, men hey, jeg er litt harry og det har jeg ingenting imot. Det er i hvert fall ikke rosa og fluffy, ikke sant? (Bestilte det, men det kom aldri..) Så denne syntes jeg er stilren og pen. Dessuten så glitrer den så mye i virkeligheten, og det er så fint!! Jeg er obsessed liksom, helt på ekte♥I love it!Så bestilte jeg disse diamant “smykkene” til setene. Det gjorde det hele litt ekstra syntes jeg, og det liker vi!Hva syntes dere? Harry eller fint? Jeg er sååå fornøyd! Nå skal vi bare spise litt, så skal vi dra å trene. Jeg håper at dere har hatt en fin start på uken. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg