Mitt 2019

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere? I går hadde jeg det så koselig, for jeg hadde søsteren min på besøk. Vi var en tur på Herkules, så dro vi hjem og spiste skikkelig god middag sammen med F. Jeg elsker å ha besøk av hun, så jeg koser meg ekstra mye de dagene! Jeg har nettopp stått opp egentlig, og akkurat fått dusjet av meg over laget med selvbruning. Jeg påførte det i går kveld, siden det tross av alt er nyttårsaften i dag! Det føles ikke sånn i det hele tatt, haha! Disse dagene går så fort, og jeg går litt i surr.. Men nå ryker snart julepynten, og 2020 er i gang fra allerede i morgen! Derfor tenkte jeg å vise dere et lite bildedryss fra mitt år♥ Det har ikke vært et veldig stort år for meg, men det har vært et veldig fint år på mange måter. 2019 startet jo med et smell, hehe! Jeg kjøpte meg en ny bil, som jeg er så fornøyd med! Jeg ønsket meg en Fiat 500, men mormor klarte å snakke meg ut fra det. Dessuten viste jeg ikke at jeg kunne kjøpe en så dyr bil, men det gikk vist! Jeg elsker den så mye, og kunne ikke vært mer fornøyd!Frode og jeg har brukt mye tid ute, og kost oss masse på turer i skogen. De tidligere årene har det vært mye innekos, mens i år føler jeg virkelig at vi har vært flinke på den fronten. Jeg hadde mange turer til Sandefjord for å møte mamma og søsteren min. Veien mellom Sandefjord og Skien har blitt mye kortere i mine øyne, og jeg kjører gjerne frem og tilbake bare for å spise middag med de jeg er aller mest glad i <3Jeg elsket håret mitt! Husker at jeg følte meg så fin med denne fargen, så kanskje jeg burde vurdere det igjen!Tur på Mølen. Jeg tror vi var her tre ganger i løpet av året. Det er så fint der, og vi liker å gå turer der. Se så fint! Det pleier å blåse en del der da, så vi kler oss alltid godt. Verdens fineste tantebarn på besøk ♥ (Tassen)Verdens snilleste og beste hund måtte avlives 🙁 Mix var helt spesiell og jeg gråter enda av tanken på at jeg aldri skal se han igjen. Han døde 13 September, og jeg savner han så mye. Det var så utrolig trist, men det var det beste for han. Dette var nok det verste med hele 2019. Jeg fant en ny negldesigner i Sandefjord, som jeg var veldig fornøyd med! De tidligere årene har jeg gått til en i Skien, men der knakk neglene mine hver eneste gang. Nå er det veldig sjeldent at de knekker. Jeg ble ordentlig glad i sushi! Vi spiste dette sååå ofte i år, haha! Vi bestiller alltid bra Dattebayo her i Skien. De er best på sushi! Her er vi på Mølen igjen♥

Saken om operasjonen var plutselig på VG igjen, Jeg var om bord da, og flere kollegaer fortalte meg det før jeg så det selv.Jeg fikk en skikkelig kjærlighet for å lage mat fra bunnen av. Denne pizzaen for eksempel, HELT nydelig!Og sjokoladefondant.. Det har blitt noen sånne i år! Jeg skal lage det til dessert i dag også, hihi!Jeg kjøpte Nunoo veske! Jeg syntes den enda er sååå fin, og gleder meg til å bruke den når det blir varmere ute.Det ble litt baking, hehe!Jeg tok tragus piercing! Dessverre så fikk jeg infeksjon og skikkelig vondt, så jeg måtte ta den ut:-(Håret begynte endelig å gro! 2019 er absolutt det året det har fått mest hvile, og endelig kunne fått lov til å gro litt.Det ble ikke like mange turer på stranda i år som i fjord, men de gangene vi var der koste vi oss så masse♥Jeg hadde tidenes tur til Prekestolen sammen med mormoren min. Åhh, dette var så koselig! Vi hadde denne karen på besøk flere ganger, og det er alltid like koselig. Han er så snill og god, så det er virkelig bare koselig å ha han her♥ Vi var en tur i Danmark! Jeg husker at vi kranglet litt før denne turen, men så ble det ordentlig koselig!♥Det jeg husker best fra Danmark var alle kveldene F og jeg satt ute og snakket sammen i flere timer. Det var skikkelig fint♥

Så fant jeg endelig den beste negldesigneren! Jeg begynte å gå til “Anna´s beauty place” regelmessig og går dit enda. De er best, og jeg er så fornøyd med å være kunde der! Jeg har aldri hatt så fine og sterke negler før. Dere husker kanskje jeg mistet neglen for noen uker siden? :s, jeg mistet jo hele! Så det er tydelig at de sitter skikkelig godt fast, hehe! Den er heldigvis på vei ut og snart good to go.Dette var kanskje det beste jeg gjorde i 2019? Jeg tok migrene piercing, og etter det har jeg nesten ikke hatt vondt i hodet i det hele tatt. Jeg sleit med migrene i 11 år, og ga seriøst snart opp! Så gjorde jeg dette og ble helt fin. Jeg har den kun i det ene øret, men det har holdt for meg. Jeg tok også den andre piercingen der, den er bare for pynt da. Jeg var på sopptur med søsteren min, og vi fant faktisk litt!Jeg fikk en heftig reaksjon på noe, jeg aner ikke hva. Det er over to år siden jeg fylte fillers, og plutselig en dag våknet jeg opp sånn. Jeg gikk på apoteket og de rådet meg til å ringe legevakten med en gang, haha! Heldigvis fikk jeg medisiner, så de gikk ned etter noen dager. Jeg hadde negltime når jeg så slik ut.Aldri følt meg så dum:(Jeg ble flinkere på Youtube! Nå har jeg snart 800 følgere der, og det syntes jeg er skikkelig stas! I 2020 håper jeg på 1000 følgere, og masse mere innhold til dere.

Vi var i Gøteborg og koset oss glugg! Vi pleier egentlig å være der hvert år, og det er alltid hyggelig. Det er kanskje litt mye kliss å lese om, men jeg koser meg så mye når jeg er på tur med han her!  Jeg fylte 22! Dette feiret jeg med noen venninner, men siden jeg bare ble 22 og ikke 23, så kom jeg ikke inn på det ene utestedet her i Skien. Great:-) Så hun ene venninnen min og jeg dro hjem, tok av sminken, spiste popcorn, drakk brus og koset oss masse. Jeg kunne ikke avsluttet kvelden bedre, hehe! Det har vært like alkohol i 2019, og det blir mindre i 2020. Jeg er ingen fan av det, så enkelt er det.Vi var i Tyrkia sammen. Dette var også en veldig fin tur. F var veldig skeptisk til Tyrkia, men han ble overbevist om at det er annerledes der nå.Det er mye mulig vi drar dit igjen i 2020, for det er veldig deilig å være der! God mat, og veldig deilig temperatur. Vi fikk et nytt familiemedlem! Etter at Mix gikk bort begynte mamma å se etter en ny en. Utrolig nok ble det er berner valp! Jeg elsker den rasen, så jeg ble overlykkelig. Vi har jo hatt tre slike før, og Mix var en blanding av Berner sennen, så det er så koselig å ha en slik en i hus igjen. Det er jo mamma sin, men jeg har allerede rukket å bli skikkelig glad i han. Han er en liten ramp, men en skikkelig koseklump!

Så meldte jeg meg inn på treningssenter! HERREGUD, så glad jeg er for det! Det har tatt så lang tid, men endelig er jeg der. Jeg skal satse på treningen i 2020, og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg er skikkelig motivert!

Nå skal jeg koke en kopp kaffe, og vekke Frode. Jeg koker kaffe til han hver morgen, og syntes det har sin sjarm. Det er slike ting det er viktig å holde på i et forhold. Gjør ting for hverandre! Så skal vi dra for å trene. Vi skal til broren til F på middag, så i dag skal jeg ikke ordne så mye. Det er i grunn sykt digg å skulle dra bort på middag! Jeg gleder meg masse. Jeg aner ikke hvilken kjole enda bare, men det finner jeg vel ut av.. Vi blogges senere dere fine♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg