Mine upoulære meninger

Hei dere fine!♥

Jeg håper at dere har hatt en fin dag så langt. Våknet noen av dere i natt? Herregud for et vær vi hadde her i Skien i hvert fall! Jeg våknet så klart av det, og da tok det tid før jeg sovnet igjen. Det lynet seriøst så mye at jeg vurderte å ta bind for øynene. Jeg syntes det er så himla skummelt med lyn og torden, men heldigvis sovnet jeg igjen etter kort tid. Men gud for et vær. Så i dag har jeg laget en sminkevideo som jeg skal redigere nå. Jeg har spilt inn firts impressions video som jeg håper at dere liker! Men over til noe annet: Upopulære meninger. Jeg syntes det er så interessant å høre andre sine upopulære meninger, så derfor tenkte jeg å dele mine.

Bilder av barn som spiser – Dette føler jeg litt på å skrive, men jeg kjører på. Bilder av barn med mat rundt munnen er seriøst noe av det ekleste jeg vet om. Jeg takler det ikke, og jeg orker ikke å se på det. Jeg har sluttet å følge folk på instagram på grunn av dette. Jeg har ikke instagram for å se på bilder av barn, så jeg følger utrolig få som har det.

Abort – Jeg mener at abort skal være lovlig. Det skal være lov å velge selv dersom man ønsker barn eller ikke. Jeg syntes dog det er utrolig egoistisk å bli gravid for å ta abort dersom man ikke går på prevensjon. Men dersom man virkelig går inn for å ikke bli gravid, men blir det likevel så burde man kunne velge abort. Tanken på at abort kan bli ulovlig skremmer meg skikkelig. Tenk om man blir voldtatt da, eller driter seg ut på fest? Jeg har heldigvis aldri måtte tatt abort, og alltid gått på prevensjon. Men dersom jeg hadde blitt gravid den dag i dag, så hadde jeg tatt abort.

Plastisk kirurgi – Dette kommer vel ikke som et sjokk, men jeg er for plastisk kirurgi. Alt med måte så klart. Dersom man sliter med selvbilde slik jeg gjorde, så syntes jeg det er helt greit. Men dersom man tar helt av, så er det en annen sak.

Ola bukser med sleng – er noe av det styggeste jeg vet om. Jeg har aldri eid det og kommer aldri til å gjøre det. Vide bukser i stoff er fint, men dongeribukser med sleng syntes jeg er grusomt. 

Topplista på Spotify – Er det bare meg, eller er topplista på Spotify sykt dålig? Jeg syntes i hvert fall det. Jeg syntes det er skikkelig, skikkelig dritt musikk og skjønner ikke at det er så mange som hører på det.

Justin Bieber – Dette turte jeg aldri å si før, men jeg har aaaaaldri likt Justin Bieber. Aldri. Jeg syntes aldri musikken var bra, og han lignet på et barn. Markus og Martinus er jeg heller ingen fan av. Det var noen av mine upopulære meninger! Nå skal jeg pakke litt, for i morgen reiser vi en tur til Gøteborg. Jeg ønsker dere en fin kveld videre! Vi blogges♥

Har dere noen upopulære meninger? Jeg vil gjerne høre de!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg