Mine upopulære meninger

Hei dere!

Jeg har satt igang med et prosjekt her hjemme, så jeg blir kanskje å være litt fraværende de neste dagene. Flere ganger har jeg nevt at jeg skal få orden på balkongen, og endelig tar jeg tak! Vi har jo alt av manling etc, så nå har jeg satt av tid til det. Jeg startet til morgningen i dag med å skrubbe og vaske, og det ble så bra! Den ble jo så god som ny. Så når den er tørket skal jeg beise, male og innrede. Åh, det blir så fint å kunne sitte der og lese en bok. Vi tok oss en kjapp tur på Biltema nettopp for å kjøpe en malingsskrape, så as we speak skraper F vekk gamel maling på den andre verandaen. Så fort han er ferdig med det skal jeg begynne å male litt der også. Da F kjøpte her var ikke alt helt ferdig, så det skal vi få orden på nå. Vi skal jo ikke bo her så veldig mye lenger vil jeg tro, så derfor er det greit at alt slikt er i orden. Dere kan forresten se taket bak meg på bildene under, det er der F skraper nå! Mens han gjør det, så tenkte jeg å dele mine upopulære meninger med dere.Bilder av barn som spiser – Æsj. Det er det kvalmeste og ekleste jeg vet om. IKKE send meg bilder av barn som har mat i hele ansiktet og på hendene. Det er såååå ekkelt at jeg får spasmer. Det kan være verdens søteste unge, men som blir veldig lite søt når det er mat i hele ansiktet. Dukker det opp i feeden min er jeg rask til å blokkere. Få.det.bort.

Jeg er for plastisk kirurgi – Det kom vel som et sjokk? Haha, neida. Jeg mener at man kan operere seg slik man vil dersom det har mål og mening. Ga det mening? Slik som meg! Jeg hadde et problem med nesen, så jeg løste det med plastisk kirurgi og har aldri angret et sekund.

JA til kjønnsrollemøster – Hva er vel mer sjarmerende enn at en mann trekker ut stolen for deg på en restaurant? Jeg syntes det er topp! Jeg syntes menn skal være gentelmenn slik som det var før. Jeg mener ikke at det alltid er guttene som skal betale på date, men det er jo alltids koselig når de gjør det. Her i huset gjør jeg husarbeidet, og F gjør mannearbeidet slik som å bytte dekk, klippe plen etc. Akkurat slik jeg liker det. 

Snus er ekkelt – Og ikke spesielt pent på jenter. Noen jenter syntes det så sinnsykt på, og det er så stygt. Gutter er ikke bedre de, men det syntes bedre på jenter. Noen er jo heldige som det ikke syntes på, men det er fortsatt kvalmt å se folk putte det i munnen. For ikke å snakke om når den skal ut av munnen igjen, æsj..JA til abort – Hadde jeg blitt gravid uten å være klar for det eller ønske det, så hadde jeg tatt abort. Samme hva folk syntes er rett eller galt, jeg mener at man skal velge det helt selv. Jeg bruker prevensjon, og hadde jeg da likevel blitt gravid så hadde jeg hatt all min rett til å ta abort. Bruker du derimot ikke prevensjon og blir gravid syntes jeg det er dumt og egoistisk, men you do you. 

Gray´s anatomy og Game of thrones – er serier jeg aldri har, eller kommer til å se. Syntes det virker uinteressant og bortkastet tid. 

Russelåter – er kleit, teit og veldig upasselig. Jeg har gjennom tidene likt kanskje tre russelåter, ellers er det ikke noe jeg hører på. Kanskje fordi min russetid ikke eksisterte så veldig, men generelt syntes jeg det er sykt dårlig. Jeg innrømmer å ha digget, som sagt, tre låter. 

Tjukk eller tynn – man burde få legge ut bikinibilder uansett kropp og vekt. Dette har jeg tatt opp flere ganger! Dersom en tynn jente legger ut et bikinibildet dømmer ofte folk og sier at det bare er for å vise seg frem, for oppmerksomheten. Mens når en tjukk en legger ut et bilde får hun ros, hun blir hyllet, hun er et forbildet, hun er motivasjon, hun er inspirasjon. Det blir feil i mine øyne. Man burde få være fornøyd med seg selv uten at det blir feil for andre♥Hva syntes dere om mine upopulære meninger? Var det voldsomt, eller er dere enige? Nå skal jeg male litt, så skal jeg lage en vegetarpai til middag. Yummi! Jeg håper at dere alle har en fin onsdag. Vi blogges♥

3 kommentarer
    1. Enig med deg i alle bortsett fra plastisk kirurgi (har operert meg selv så kan ikke si at jeg er i mot det, men synes det er fryktelig med så stor utseendepress i samfunnet/so-me at man føler man må legge seg under kniven for å se «pen nok» ut :/

      Er glad i barn og fint med bilder der de spiser pent, men skjønner ikke de som legger ut bilde av barnet sitt med mat og sikkel klint utover hele ansiktet 🤢

      Menn som er ekstra høflige som å åpne bildøra, trekke ut stolen etc er sexy og russelåter er trashy 🤦🏼‍♀️ Og hater det at hvis slanke jenter legger ut bikinibilde så er det for å vise seg frem og leke deilig, men hvis tykke gjør det så er det plutselig modig og ‘queen’ 🤷🏼‍♀️

      1. Syntes selv det er veldig trist angående utseendepress osv, men jeg tror dessverre at det alltid kommer til å være sånn..:-( det beste er jo å være fornøyd med seg selv! Veldig enig!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg