Mine planer for dagen

Hei og god morgen!

Det var så sinnsykt deilig å ikke ha på vekkeklokken i dag, hehe! Jeg har stått opp 05:45 hver dag i to uker nå, så det var godt med litt ekstra søvn. Nå har jeg nettopp lagt baguetter i ovnen og skal snart begynne å steke kylling bacon. Så digg! Jeg gleder meg allerede til å bli ferdig med frokosten for da “begynner” liksom dagen. I dag regner det, men det er bare kjempe koselig syntes jeg. Da føler jeg virkelig ikke på stresset med å komme meg ut. Jeg elsker regn så lenge det ikke går over mange dager. Vi lå lenge i sengen og hørte på regnet sammen mens vi snakket sammen til morgningen i dag, og slikt setter jeg så stor pris på♥ 

Jeg har allerede planlagt dagen min, og den ser slik ut!

Ringe Aleris for å endre en time for røngten. (Dette har jeg allerede gjort!)

Spise god frokost med kjæresten min

Sminke meg og gjøre meg fresh

Dra på Herkules for å kjøpe nytt sengesett

Stikke innom en strikke butikk for å kjøpe garn og strikkepinner

Begynne på en ny bok jeg har fått tilsendt 

Trene på Actic med F.

Lage kylling i karri som er min favoritt rett!!!

Kanskje lage ostekake.Dette blir en fiiiin dag! Jeg håper så klart på sommer og sol videre i perioden, men akkurat i dag storkoser jeg meg mens det regner. Jeg håper at dere alle får en kjempe fin dag i dag, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg