Mine nyttårsforsetter

Hei dere♥

Jeg syntes det er så koselig å scrolle gjennom Instagram og se alle de fine bildene folk har lagt ut fra gårsdagen. Det var en veldig fin kveld♥ Jeg syntes egentlig at slike dager som dette er litt kjedelige, for jeg vil liksom at året skal “starte” om dere skjønner. Men jeg tar meg litt i det, for jeg har jo ingenting å gå til med det første. Jeg ser i hvert fall frem til å blogge, strikke og forhåpentligvis jobbe igjen snart. Jeg har satt meg noen nyttårsforsetter, så de kommer her.♥ Trene mye mer. Hvem har vel ikke trening som et nyttårsforsett? Haha! Det må jo bare være med. I 2020 kom jeg endelig godt i gang med treningen, så skjedde korona og treningssenterne stengte. Når det åpnet igjen var ikke motivasjonen helt til stedet, så jeg datt veldig ut av det… Jeg skal melde meg inn i et nytt senter, hvor jeg kan være med på gruppetimer. Det tror jeg kan gi meg litt hjelp på veien. 

♥ Spare mer penger og ikke bruke penger på unødvendige ting. Det er så kjipt når bilen plutselig må på verkstedet også må man ut med mange tusen kroner.. Da er det veldig kjekt å ha en bufferkonto. 

♥ Jeg har veldig lyst til å satse mer på bloggen. Jeg vet at 2020 var året de aller fleste toppbloggerne ga seg og la bloggen på hylla, men jeg vil fortsette. Jeg har ingen forventninger eller forhåpninger om å komme på topp ti, men bloggen gir meg veldig mye glede. De dagene jeg ikke har blogget kjenner jeg på “savnet”, og jeg liker å drive med det. 

Jeg skal gjøre mer av hva som gjør meg glad. Hvorfor skal man please alle andre hele tiden? Det er viktig å gjøre det man selv ønsker, og det skal jeg absolutt gjøre.

Bli mye flinkere til å spise bedre og sunnere. Jeg har virkelig falt ut på denne fronten også. Jeg spiser alt for lite, og alt for usunt. Jeg får ikke i meg hva jeg trenger av vitaminer og mineraler, så fremover vil jeg gjøre så godt jeg kan med å planlegge og gjennomføre bedre måltider.

♥ Spise mye mindre kjøtt. Jeg trenger langt ifra kjøtt hver dag, så jeg skal prøve å kartlegge litt hva som fungerer for meg. Jeg har bestilt en ny almanakk med flere forskjellige “utfordringer”, så jeg gleder meg til å prøve meg, og forhåpentligvis fullføre disse!

Jeg skal sette meg mindre mål av gangen og jobbe mot de, isteden for å sette meg store mål som er vanskelig å gjennomføre. Når jeg ikke får til ting blir jeg veldig fort demotivert, men da må jeg bare jobbe videre og hardere til jeg får det til.Dette er mine nyttårsforsetter, så det blir spennende å se om jeg klarer å gjennomføre de! Som jeg skrev, så venter jeg på min nye almanakk for 2021. I den skriver jeg ned målene mine slik at jeg kan se på de i ny og ne. Jeg var lite smart og bestilte her om dagen, og leveringstiden er to uker… Det er seriøst mitt største problem akkurat nå, å ikke ha almanakk. Jeg bruker den hver eneste dag, så jeg føler meg helt tom nå som den forrige har gått ut.. Nå skal jeg faktisk foreslå for F å sette på en ny serie jeg har kommet over – “Your honor”. Har noen av dere sett den og kan anbefale den? Vi blogges♥

5 kommentarer
      1. Send meg gjerne en Dm på insta, så kan jeg sende bilder der 🙂 den har sluttet å funkenog knust litt av glasset,’så den burde vært på reparasjon..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg