Mine mål med treningen

God kveld dere!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin start på uken? Dagen min har vært veldig opp og ned. Vi dro å trente og jeg trente kanskje litt for hardt, for jeg ble skikkelig kvalm etterpå. Jeg kastet til og med opp 🙁 Som F sier så har jeg kanskje startet litt vel hardt, for jeg kjører liksom samme program som han bare med mindre vekter så klart. Men nå som vi skal på jobb blir det litt annerledes trening. Jeg skal prøve så godt jeg kan å komme meg opp 4-5 ganger i uken, men det kommer litt an på hvordan vakt jeg har. Jeg håper egentlig på dagvakt, men vi får se. Denne perioden hjemme har vi trent hver eneste dag bortsett fra tre dager. Vi har hatt 9 gode økter og det kjennes på kroppen. Jeg har til og med mistet en kilo, men det har mye med kosthold å gjøre også. Jeg har spist veldig lite sukker og heller prøvd å få i meg det kroppen trenger. Jeg gleder meg skikkelig til fortsettelsen av denne treningsgleden jeg har fått, Mine mål med treningen er å føle meg mer vel, bli sterkere, få finere kropp og orke mer. For det er slik at trening gir overskudd! Jeg kan jo føle meg sliten av å ligge på sofaen en hel dag liksom, føler dere meg? Så det å komme seg opp om morgningen og ha masse energi er noe jeg setter høyt her i livet. Dessuten så har jeg følt at jeg blir fortere sliten generelt når jeg ikke har trent, så det å bare slippe å bli sliten med en gang man går tur er jo et stort pluss. Hvem vil vel ikke være i god form? Å det å føle seg vel og fin er veldig viktig for meg, så jeg gleder meg skikkelig til jeg er der jeg vil være igjen. 

Nå skal jeg nyte den siste kvelden hjemme sammen med mannen min♥ I morgen er det ikke sikkert at dere hører noe fra meg, for den dagen går veldig fort og er veldig hektisk. Uansett så ønsker jeg dere en fin kveld videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg