Min valentines dag

God kveld dere fine♥

I dag har vært en fin dag. F dro for å trene etter forrige innlegg, så da rakk jeg faktisk å filme en sminkevideo. Jeg skal redigere og ordne med det i morgen. Da han kom hjem dro vi en tur ut for å hente han sin bil. Den har vært på service, så nå er den også good to go. Han har også en Audi som er skikkelig fin! Audi squad♥ Så kjørte vi videre til Rusta, Europris og Meny. Det er utrolig men sant, F og jeg er alltid ute i rush tiden. Vi stod seriøst i trafikk kø i sååå lang tid i stad. Vi kan ikke annet enn å le da, haha. Vi har liksom hele dagen på oss, men havner alltid i trafikkork. Etter litt shopping dro vi til Porsgrunn for å spise middag sammen. I og med at det er valentines dagen så tenkte vi at vi kunne kose oss litt ekstra masse. Dette er resultatet av valentines looken! Hva syntes dere? Det ble rosa og glitter i dag, men det passer seg vel på en slik dag.Vi dro på Jimmy´s i Porsgrunn. Det er veldig god mat der og prisene er heller ikke så ille. Jeg spiser som regel indrefilet og denne retten koster 315kr. Jeg har gått vekk fra den tanken at Big Horn var min favoritt restaurant, jeg tror nemlig Jimmy´s har tatt over den tronen. Ellers har vi kost oss masse sammen. F og jeg har veldig mye tid sammen alltid, men det er jo hyggelig å dra på date og pleie forholdet litt ekstra. Nå skal jeg bare slappe av og snart sove. Jeg håper at dere har hatt en fin dag? Valentines dagen er jo egentlig ingen ting å bry seg om, det er jo bare en merkelig dag egentlig. Men sånn er det nå. Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg