Min uflaks

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint. Jeg er dessverre hjemme, igjen 🙁 Jeg ble sendt hjem her om dagen pga symptomer på covid 19. Det er ekstremt streng om bord nå, så jeg forstår det veldig godt. Jeg har dog tatt tre tester de siste dagene som har vært negative, så jeg håper at jeg får komme om bord igjen i dag eller i morgen! Det føles helt forferdelig å være hjemme igjen så fort, så jeg må bare komme meg ut igjen. Det er så klart ikke noe gøy å jobbe når man ikke er helt i form da, så jeg har trengt disse dagene hjemme. Men nå er jeg klar igjen♥ Det er så typisk meg og min uflaks.. Jeg fikk faktisk svar fra skipet nå as we speak, så jeg får komme om bord igjen i dag♥♥♥ Jeg er helt symptomfri og føler meg 100%. Så nå ble jeg super glad!! Nå får jeg spise frokost, så må jeg en tur til byen for å handle noe greier som jeg skal ha med meg om bord igjen. Så må jeg pakke på nytt og dra. Ahhh, så deilig!

Jeg ville bare stikke innom her og ønske dere en fin helg videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg