Min nye hårfarge

Hei fra Sandefjord! 

Jeg dro til mamma i går kveld for å spise god middag og bare catche opp. Vi får dessverre ikke pratet så mye når jeg er om bord på båten, så derfor er det veldig hyggelig å overnatte en gang i blant. I tillegg så får jeg jo sett Hugo, og det er alltid veldig koselig. Han er så stor allerede, og så søt! Jeg smelter over hvor søt han er.. Jeg skal veldig snart kle på meg for å gå tur. Vi skal gå ned til mormor og bestefar for å besøke de, så skal jeg kjøre hjem til Skien igjen. Jeg elsker å være her i Sandefjord, men jeg elsker virkelig å kjøre hjemover mot Skien og manne også, hehe! Skulle ønske det bare var ti minutter unna og ikke en time.. Men pytt pytt. På onsdag var jeg hos frisøren og fikk ny hårfarge, og jeg er skikkelig fornøyd!Jeg ble veldig lys, men det var det jeg ville. Jeg var hos Alfrakrøll her i Sandefjord, og de var så flinke! Jeg fikk de anbefalt da jeg var på jobb sist, så derfor bestemte jeg meg for å teste dem ut. Jeg kommer absolutt til å ta turen tilbake dit dersom jeg må freshe opp fargen litt. Jeg bruker fremdeles extensions, men ikke så ofte som jeg gjorde. På bildene over har jeg mitt eget hår, og lengden på det kommer seg jo! Jeg måtte klippe det litt da jeg var hos frisøren, men det skjønner jeg siden det var så slitt 🙁 Nå ser jeg frem til en fin sommer med langt og blondt hår, hehe! Jeg håper at dere får en fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg