MIN NYE BIL

God kveld dere fine!

Jeg har så sinnsykt migrene nå, men jeg vil bare dele dette med dere. F og jeg dro tilbake til Arendal i dag for å hente det nyeste familiemedlemmet! Nemlig min nye, fine bil. Jeg er så sinnsykt fornøyd at jeg nesten ikke kan tro det. Det har kanskje ikke gått opp for meg enda, for det kjennes litt uvirkelig. Det føles så godt å endelig ha en ny og trygg bil. Jeg koste meg så masse når jeg kjørte rundt i den i stad og jeg gleder meg allerede til jeg skal ut å kjøre i morgen. Jeg er bare sååå glad! Hele denne dagen har gått til å reise ned dit, vente og kjøre hjem igjen. Vi tok bussen ned slik at vi kunne kjøre den nye bilen sammen tilbake. Bussen gikk 12:00, men bilen var ikke klar før 15:30, så vi gikk litt rundt på “Harebakken senter” og tok en kaffe. Så jeg er litt sliten av all kjøringen og ventingen, men det var jo så klart absolutt verdt det. Nå skal F lage mat mens jeg spiser smertestillende. Migrene er seriøst det værste i verden.. Jeg elsker at det står “PD” ♥ Jeg er så glad, så lykkelig, stolt og takknemlig. Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi i morgen♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg