Min hobby

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er fint med dere! Jeg har fått skikkelig hikke, så jeg begynner å bli ordentlig irritert! Hvorfor i alle dager hikker man?? Vi har egentlig ikke gjort noen verdens ting i dag annet enn å vært en kjapp tur på Sparkjøp og butikken. Vi holdt på å dø av sult, så vi bestilte en kebab.. Jeg er så lei av junk og lite mosjon, haha! Men det er jo ingen andre som kan gjøre noe med det enn meg selv. Jeg gleder meg enormt masse til treningssenteret åpner igjen!! Jeg lengter sånn 🙁 Jeg har noen dager nå hvor jeg syntes det er greit å ikke gjøre så mye, så både i går og i dag har jeg følt meg veldig lat og slapp, men det tenker jeg er greit iblant. Jeg er egentlig en person som holder på fra morgen til kveld, så jeg er egentlig litt overrasket over at jeg klarer å kose meg såpass mye på sofaen, hehe! En ting som jeg har gjort i dag da, er å sminke meg masse♥ Jeg sminket meg i rundt 2 timer, og da koser jeg meg overraskende mye. Jeg elsker å sminke meg, og prøve ut nye ting. Så jeg gikk for skikkelig rosa i dag og ble veldig fornøyd med resultatet!Dette var kanskje et litt vel nærbilde, men det får gå. Her kan dere i hvert fall se hvordan øyeskyggen ble! Dette tror jeg må være min hobby. Kan jeg si det? Det å sminke seg? Jeg elsker det og finner virkelig roen  når jeg sminker meg. Jeg syntes det er så gøy! Skulle bare ønske at jeg skulle et sted å vise frem denne looken, hehe! Jeg skal jo ingenting i dag, men nå vet jeg i hvert fall hvordan jeg skal gjøre det dersom jeg noen gang skulle gått slik på en fest etc.F syntes dette var litt vel mye, haha! Han syntes så klart jeg er fin, men det er kanskje litt voldsomt? Jeg er vandt med mye sminke, så jeg hadde ingen problem med å gå sånn på matbutikken. Hadde dere følt på det? Nå skal jeg prøve å bli kvitt hikken, så skal jeg vaske vekk all sminken igjen. I morgen skal jeg teste ut noen andre farger. Grønn eller blå eller noe sånt. Så gøy! Jeg ønsker dere alle har en kjempe fin kveld videre♥ Vi blogges!

Hva syntes dere om sminken?

2 kommentarer
    1. Kjempe fin look! Og ja, selvfølgelig er sminke en hobby, spesielt når du faktisk klarer å sminke deg så fint og inspirerer oss følgere❤️ Stå på!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg