Min første bobiltur

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint, og at dere har hatt en fin helg! Jeg har kost meg masse og føler meg mye bedre nå. Det er det som er så veldig vanskelig og irriterende med endometriose, at jeg noen ganger kan ha kjempe vondt og må på sykehuset, mens andre dager er jeg helt fin. Jeg har nettopp spist frokost, så skal jeg dra for å trene før jeg møter Amalie litt senere. Det er strålende sol i dag, så vi tenkte å utnytte det med soling og bading. 

I og med at jeg ikke har vært så flink til å oppdatere bloggen har jeg ikke fått delt med dere at jeg var på bobiltur forrige helg. Det var så koselig! Vi var fire venninner som dro ned til Kragerø og Louisenberg camping. Det var så fint der! De har egentlig Norges største utendørs saltvanns basseng, men det var så klart stengt.. Vi var sykt heldige med været, så vi solte oss masse og badet selvom det var litt kaldt i vannet. 

Se så fint! I og med at vi dro nå i August så var det ikke så mange mennesker der. Det syntes jeg er det beste egentlig, siden jeg ikke trives i store folkemengder. 

Vi spilte minigolf på en bane som virkelig har sett sine bedre dager, haha! Den trengte en liten oppgradering kan man si, men det var gøy og stemningen var på topp – haha!

Camping livet er egentlig ikke noe for meg, men en helg i en bobil er helt innafor. Jeg koste meg masse, strikket ferdig bolen på mitt nåværende prosjekt, spiste god mat og spilte masse Alias. En slik helg kommer virkelig godt med i ny og ne.

Jeg skal få inn en god treningsøkt både i dag og i morgen, så har jeg operasjon på onsdagen. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg må holde meg i ro og slike ting, men jeg regner ikke med å få trent på to uker i hvert fall.. Ønsker dere en fiiiin mandag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg