Min flaks

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin torsdag så langt♥ Jeg.er.støl! Sånn skikkelig liksom, haha! Det var jeg jo klar over i og med at jeg ikke har trent på gud vet hvor lenge…. I morgen er det sikkert enda verre:-( Men akkurat nå vil jeg heller være døds støl enn å ha mistet neglen. Som jeg nevnte kjapt i gårsdagens innlegg, så klarte jeg å miste neglen min når jeg trente i går. Det høres skikkelig ekkelt ut, og det gjør enda vondere enn det ser ut. Jeg trodde at jeg hadde et tynt lag igjen, men senere i går kveld fant jeg ut at jeg har mistet absolutt alt 🙂 Jeg leste at det tar 3-6 måneder før den er vokst helt ut igjen, så det kommer til å ta tid…… Så utrolig kjipt altså!! 🙁 Å kjenner jeg meg selv rett så får jeg sikkert infeksjon, betennelse og må amputere. Det er bare jeg som får til det. Det er absolutt et smerte helvete. Så dette satt en stopper for meg.. Jeg syntes det er vanskelig å kle på meg, ordne og holde på. Så det er trist med tanke på at jeg egentlig ville begynne å pynte til jul i dag eller i morgen. Jeg håper at det slutter å gjøre vondt snart i hvert fall. Er det noen av dere som har erfaringer, holdt jeg på å si? 

Nå skal jeg ordne meg, så skal jeg en tur til mamma, og HUGO♥ Senere i kveld skal F og jeg se på Joker på kino, herregud som jeg gleder meg! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg