Min favoritt sminke produkter – video

Hei fra sjøen!

Jeg må prøve å være rask, siden jeg ikke har så lang pause. Jeg er tilbake på sjøen, og det kjennes helt greit ut nå. Nå er jeg her, og da går tiden fort. Det skal sies at jeg sleit skikkelig med å logge inn her, fordi internett er så vanskelig og treigt. Men jeg skal fortsatt prøve å komme med innlegg, og oppdatere dere videre <3 Jeg blir å svare på spørsmålsrunden i et vanlig innlegg, og ikke video.. Det er rett og slett fordi jeg aldri i livet hadde klart å laste opp en video midt ute på havet. Å dersom jeg skal filme når jeg er hjemme, så tar det liksom tre uker før jeg får kommet ut med den. Jeg håper dere forstår det! Så innlegget med svarene kommer så fort jeg klarer å publisere det. Men enn så lenge så har jeg fått lastet opp min seneste sminkevideo! Hva syntes dere egentlig om slike videoer, og er det noe dere vil se mer av? Dessverre så får jeg ikke linket videoen, og jeg kommer generelt ikke inn på

[/embedyt] herfra. Jeg tror kanskje det er blokkert fra crew wifien her. Så derfor må dere altså gå inn på [/embedyt]
og søke “PiaDursett” så kommer kanalen min opp, og der er videoen! (Håper jeg) Kommenter gjerne dersom det er noe dere vil at jeg skal lage video om! 🙂 <3 Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg