Min 17.Mai

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere♥ Jeg har det fint! Dagen startet med å gå tur med mamma klokken 06:00, så har jeg vært å trent i tillegg. En sporty dag med andre ord 🙂  Jeg skal veldig snart begynne å male det nye soverommet mitt, men først ville jeg oppdatere dere. Jeg håper at dere alle sammen hadde en fin 17.Mai!

Det hadde i hvert fall jeg! Dagen startet med champagnefrokost hos Amalie med noen andre venner klokken 09:00. Så hadde vi bord på Pir4 klokken 13:00 og ble der til rundt 16:00. Da dro A og jeg til mamma en tur for å spise dessert. Videre dro vi tilbake til byen, vi var litt hos meg, så var vi på en fest senere på dagen. Vi var både her og der, haha! Jeg skulle ønske at jeg tok med kameraet slik at jeg fikk noen fine bilder, men det glemte jeg så klart…. I tillegg så gikk de boblene rett i fletta så tidlig på morgningen, så det ble litt glemt. 

Vi hadde det ekstremt gøy og koste oss veldig masse. Jeg tror vi lo 97% av dagen. Så var det så klart veldig stas å bruke den nye bunaden min som jeg syntes er så fin!! Jeg syntes det faktisk er skikkelig kjipt at det bare er en 17.Mai i året, for jeg vil bruke den mer…. 🙁 

Nå skal det males! Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg