Migrene – Pia / 1 – 0

Hei dere♥

Åhh, finnes det noe mer provoserende enn å møte en useriøst “selger” på Tise? Jeg har lenge hatt lyst på skjørt fra Neo Noir, og jeg er tydeligvis ikke den eneste. Det er jo utsolgt over alt! Så jeg fant et på Tise som skulle fremstå som nytt, så jeg vipset og fikk det tilsendt i posten i dag. Fremstod det som nytt? Nei. Så forbanna irriterende… Det var flere blekings flekker på det, som vil si at skjørtet var ødelagt (: Fml. Men da har jeg fått erfart det. Neste gang spør jeg om 20 bilder av objektet før jeg kjøper det, haha! Ellers går det heller ikke så bra. Gårsdags migrene ble såpass intens at det resulterte i at jeg kastet opp to ganger. Jeg måtte faktisk legge meg siden det ikke ble bedre. Jeg har aldri hatt såpass sterk migrene før, og det er jo litt skremmende med tanke på at migrenen blir sterkere og sterkere for hvert anfall. Som jeg har sagt før, så har jeg tatt en piercing mot migrene som har funket veldig bra! Jeg pleide jo å ha migrene hver eneste dag før, men nå er det veldig sjeldent. Bare synd at når det kommer, så kommer det skikkelig. De siste gangene har jeg blitt litt kvalm av det, men ikke kastet opp slik jeg gjorde i går. Jeg våknet i dag også med en liten murring, så jeg har allerede tatt smertestillende.Gårsdagens middag ble veldig god forresten! Veldig spennende og gøy å teste ut noe ingen av oss har spist før (falafel), og det falt i smak! F ble også positivt overrasket. I dag skjer det ikke så veldig mye, men jeg håper at migrene forsvinner. Et anfall kan jo vare fra 20 min til 72 timer, så jeg håper at jeg har vært gjennom det verste nå. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Hei Pia. Håper du føler deg bedre nå. Migrene er en vond sykdom, som kan sette deg helt ut av funksjon.

      Jeg vil bare tipse deg om at vi med migrene og annen hodepine har et eget forbund som jobber for oss.

      Hodepine Norge deler mye relevant stoff på Instagram og Facebook.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg