Messy bun & getting stuff done

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg er tilbake i Skien og har nettopp spist mozzarella pizza. F er i Oslo for å spille inn en reklame, så jeg har litt tid alene før han kommer hjem. Det var utrolig deilig å være i Sandefjord for en natt, for jeg har kost meg masse. Jeg føler at jeg klarer å slappe av mer siden det ikke er noe jeg må gjøre der. Her hjemme skal jeg veldig gjerne ha masse gjort til en hver tid, så jeg har nok godt av å komme meg litt bort til tider. Vi går også flere turer hver gang jeg er der, og det kjenner jeg at jeg må få til å gjøre her også. Det er jo bare super digg å gå tur når det er så kaldt, for da er det ekstra kos å komme inn igjen. Jeg har vært i leiligheten til mormor i dag også, og nå er den så og si helt tom. Den skal selges, men først males. Det er litt av en jobb å tømme en hel leilighet altså! Men nå er det i hvert fall gjort.

Jeg fikk en telefon tidligere i dag angående en jobb jeg burde søke på, så det skal jeg gjøre nå snart. Jeg lengter så etter å ha jobb, dere…. Denne situasjonen tar så på, men jeg prøver å holde motet oppe. Jeg har forresten også startet min 30-dagers utfordring om å ta 100 knebøy hver dag! Det har gått fint så langt, og jeg har til nå tatt 700 knebøy siden utfordringen startet. Jeg skal klare å gjøre det hver dag i 30 dager. Når den utfordringen er ferdig skal jeg kjøre i gang en push-ups utfordring, men det får jeg starte på når jeg er ferdig med knebøy utfordringen. Jeg har bodd i dette deilige settet de siste dagene, for det har jo vært så sykt kaldt! Jeg gleder meg til vi kan dra til syden igjen.. Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg