Meg og min usikkerhet

God kveld dere!

Jeg håper at dere alle har det fint. Vi har nettopp kommet hjem fra Brun og blid, så nå skal vi spise litt sushi. Denne sommeren har jeg seriøst fått null farge, så jeg skal gjøre en innsats denne perioden hjemme. Vi får håpe det blir fint vær slik at vi slipper å betale for solarium, hehe! Jeg er jo veldig fan av selvbruning, men er det noe F hater, så er det selvbruning. Vi kan seriøst krangle over selvbruning, haha! Han hater det, og jeg elsker det. Derfor skal jeg prøve å få en naturlig farge de neste to ukene. Hvis ikke jeg får det, så er jeg den første til å bestille en ny flaske selvbruning. Men anyways! Dagen i dag har egentlig vært veldig treig, så jeg er på en måte glad for at den snart er over. I og med at det var overskyet i dag også fikk jeg liksom ikke så mye motivasjon da jeg sto opp. Jeg liker å ha noen planer, i hver fall noe det er verdt å stå opp for om dere skjønner. I dag var en slik dag hvor vi ikke hadde noen planer, og det føltes ut som at vi ikke hadde noe å finne på. Heldigvis kom solen etterhvert, så vi fikk endelig malt!! Nå gjenstår det et strøk, så er vi fader meg ferdige. I hvert fall med det som vi satt oss som mål nå i sommer. Når høsten kommer tror jeg at jeg skal begynne på noen andre prosjekter, men vi får se.Det er flere av dere som lurer på hvorfor jeg slettet min “Q&A” video… Det er rett og slett fordi jeg freaket ut og følte meg så utrolig usikker på meg selv at jeg bare måtte slette den. Det er en uting jeg har, så jeg klarte rett og slett ikke å få ro før jeg hadde fjernet den. Hjernen min jobber på høygir og jeg spør meg selv “var den kjedelig, for lang, er jeg teit, bryr noen seg, hvorfor gjør jeg dette?” Så jeg måtte bare kvitte meg med det for å få ro. Det er så kjedelig å ha det sånn! Det skal sies at jeg ikke fikk noen respons på den videoen og da blir jeg i hvert fall usikker. Da føler jeg meg bare som verdens teiteste som prøver litt for hardt. Jeg storkoser meg når jeg filmer og jeg har lyst til å fortsette med det, men jeg føler liksom ikke at jeg er god nok til å kunne gjøre det, om dere skjønner? Hvem er jeg til å snakke til et kamera liksom.

Det skal sies at jeg er inne i en dritt periode generelt, men det skal jeg jobbe med. Som dere vet, så kan jeg føle meg dritt, men så gjør jeg endringer som får meg til å føle meg bedre. Vi har trent noen dager, jeg skal til frisøren og jeg skal få både nye negler og vipper. Da er jeg sikker på at jeg kommer til å føle meg litt freshere. Dessuten så tror jeg, med hånden på mitt hjerte, at det å lese mer og strikke kommer til å få meg til å føle meg en million ganger bedre. For jeg føler meg så distansert fra alt og alle, men slik pleier det å være hver gang jeg kommer hjem fra sjøen. Det er liksom to uker siden jeg hadde en god samtale med søsteren min, det er to uker siden jeg fikk klemme mamma, det er to uker siden jeg scrollet gjennom instagram. Skjønner dere? Så jeg trenger noen dager på å komme meg tilbake, så lover jeg en mer motivert og glad Pia.Nå skal jeg jaggu fylle badekaret med varmt vann og nyte et deilig bad. Jeg har kjøpt ny badebombe, så jeg gleder meg! Jeg kunne badet hver eneste dag, haha.. I morgen skal jeg lage en super god ostekake som jeg så klart skal dele med dere. Vi blogges! ♥

2 kommentarer

Siste innlegg