Månedens lille høydepunkt

God morgen dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg har det ganske bra for jeg har sovet skikkelig godt og solen skinner! I tillegg så får jeg fikset neglene mine i dag, og det trengs! Jeg har fire negler uten noen ting på, og den ene som dere husker at jeg mistet..Så jeg har med andre ord to fine negler på den ene hånden, og fire tre på den andre.. Så dette skal bli godt! Jeg sliter alltid med å velge hvordan negler jeg vil ha, men jeg tror jeg skal gå for lyse rosa med diamanter og glitter. Jeg skal veldig snart gå løs på makroner, men først vil jeg bare dele med dere månedens lille høydepunkt! Jeg abonnerer fortsatt på Glossyboks og jeg tror dette har vært favoritten min så langt!Temaet var valentines så derfor er det litt ekstra rosa. Denne esken var full av godsaker og overraskende mange produkter. Det pleier å være veldig bra, men denne gangen var det ekstra bra! Glossyboks koster 169kr i måneden og det kommer en eske hver måned. Det pleier å være forskjellige temaer, mens noen ganger er det bare den originale esken. Jeg syntes i hvert fall det er kjempe kjekt og gøy å få en liten “surprise” en gang i måneden. Denne face misten likte jeg skikkelig godt! Jeg har mange slike og bruker det hver dag, så denne går rett i vesken min. Det er så kjekt å ha! I love it. Nå skal jeg lage proteinshaken til frokost, så skal jeg begynne å bake. Jeg har lest at flere bruker flere forsøk på makroner, men jeg håper at jeg får det til i dag. Hvis ikke, så gidder jeg i hvert fall ikke å lage flere med det første, hehe! 

Jeg ønsker dere en fin dag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg