Mandag

Hei dere fine!

Nå er det lenge siden forrige innlegg, men som dere vet så er ikke motivasjonen helt på topp. Helgen gikk til en tur/retur Oslo-Kiel med familien, og det var veldig hyggelig. Planen var å ta fine bilder, og oppdatere dere gjennom turen, men jeg tok verken med Mac eller kamera lader… Turen i seg selv er jo veldig fin, og vi feiret jo tross av alt et gullbryllup. Min kjære mormor og bestefar har vært gift i 50 år, så det måtte feires!♥ Selvom turen tar en to døgn, så rakk vi ikke så mye annet enn å spise, se show og være i lag. Så neste gang er planen å utnytte skipet litt mer, som for eksempel å dra på spa osv. Men alt i alt var det en veldig fin tur, og jeg koste meg masse med familien min.F og jeg hadde oppgradert til 5-stjerners lugar, så det var veldig digg. Det gjør vi alltid når vi er der siden vi syntes det er litt ekstra koselig.Da kan man benytte seg av spaet gratis, man får internett, fruktfat, gratis minibar, morgenkåper og tøfler, og mer. Ordentlig luksus♥ Så vi kom hjem i går og da trengte jeg virkelig en powernap. Jeg var helt tappet for energi, men etter tre timer på sofaen fikk jeg pakket ut, vasket bader og støvsuget hele huset. Produktivt! I dag har jeg ikke gjort annet enn å vært en liten tur på Herkules for å bytte noen klær, så i dag har ikke vært en innholdsrik dag med andre ord..I dag blir det i hvert fall ikke sent, for jeg vil tidlig opp i morgen. Da føler jeg at dagene blir mye bedre. Husk at jeg tar imot blogg forslag, så kommenter gjerne hva dere vil at jeg skal blogge om! Man kan fremdeles kommentere anonymt, men man må skrive inn e-post adressen sin. Den ser ikke jeg, og ikke andre lesere heller! Just so you know! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges i morgen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg