Mandag

Hei dere!

Jeg har nettopp fått tatt meg en dusj, men jeg føler meg dritt selvom. Jeg har skikkelig vondt i hodet og jeg er ordentlig sliten.. 🙁 Jeg har nettopp tatt noen smertestillende, så jeg håper at de kikker inn snart. Så kan jeg i hvert fall slappe av litt på sofaen og se på tv. Egentlig vil jeg bare legge meg, men jeg prøver å holde meg våken litt til. I dag var jeg oppe mellom 07-08, så leverte jeg bilen min på vask klokken 09:00. Jeg kjente et stort behov for å komme meg litt ut i dag, så jeg dro til Sandefjord for å treffe mamma og søsteren min. Vi var kjapt innom Hvaltorvet, så gikk vi en lang tur sammen med hundene. Jeg har handlet litt de siste dagene, så jeg tenkte å lage en innkjøpsvideo på onsdag, tror jeg! Jeg har også fått vært på plantasjen i dag, siden jeg har så lyst til å få plantet litt i hagen våres. Så jeg lurer på om jeg skal gjøre det i morgen, før jeg får besøk. I morgen kommer søsteren min på middag, og det gleder jeg meg til! Vi skal spise kylling i karri (igjen), så det blir digg. Jeg ser allerede skikkelig frem til det. Så er det jo ny episode av x on the beach! Can´t wait!!

Så det var min mandag! Ikke veldig interessant, men slik er det. Jeg skulle gjerne ønske at jeg hadde hatt tidenes treningsøkt i dag, men nei… Jeg skal spise enda en kanelbolle bare for å trigge migrenen min litt ekstra. Jeg tror faktisk at migrenen kommer tilbake nå siden det er så sinnsykt mye stress om dagen. Ikke stress som i at jeg har mye å gjøre, men jeg har utrolig mye å tenke på.. Jeg tenker hele tiden og jeg tror det er det som gjør at jeg også føler meg så sliten. Jeg trenger rutiner, jeg trenger å trene, jeg trenger å jobbe, jeg trenger å være sosial, jeg trenger ordentlig mat..Ja, det er egentlig ganske mye jeg trenger.. Jeg håper at dere alle har det fint! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg