Mål for Desember

God kveld dere fine♥

Jeg håper at alt står bra til! Jeg skal straks lage noen vafler da det var et ønske fra mannen i huset, hehe!Så skal jeg veldig snart gå opp for å lese litt på sengen før jeg skal sove. Som jeg nevnte for dere i går, så skulle jeg ha fri i dag, men jeg jobbet likevel! Det er virkelig så deilig å glede seg til å dra på jobb. Jeg elsker å ha mål og mening med dagene, og jeg trives så sykt godt i denne jobben! Det er rett og slett skikkelig gøy, og jeg kjenner at jeg er så mye mer motivert og positiv om dagen. Det føles så bra♥ Nå har jeg snart vært ansatt der en måned å det må jeg si gikk fort! Kollegene mine har tatt meg så godt imot, og jeg føler virkelig at jeg har kommet inn i varmen. Det blir jo ikke bedre enn det. Jeg har nesten ikke fått med meg at det er 1 Desember allerede! Det første jeg tenkte da jeg kom på det var – “shit, nå må jeg strikke fortere”! Det må strikkes for harde livet for å få ferdig alle gavene, men jeg har troen på at det skal gå. Jeg har satt meg noen mål for Desember:

♥Trene 3-4 ganger i uken. Jeg tenker at jeg ikke må på treningssenteret, så lenge jeg får til å trene litt hjemme

♥Bli ferdig med alle julegavene før den 15 Desember. Jeg orker ikke å stresse med julegaver i siste liten.

♥Lage julekaker! Jeg skal i hvert fall brenne mandler, lage brune pinner, karameller og kransekake stenger. Mer tror jeg kanskje ikke at jeg rekker i og med at jeg skal jobbe en god del i julen.

♥Se FEM julefilmer. I fjor så jeg kanskje en-to?? Jeg tar meg seriøst aldri tid til å se på filmer. F og jeg har ikke sett en film sammen på kanskje et halvt år? Han kan gjerne sette på en film, men jeg gjør tusen ting imellom tiden. I år skal jeg unne meg å bare sitte ned for å se julefilmer og få julestemning. 

♥ Bestille ny almanakk og “planlegge” det neste året. Jeg elsker å planlegge, og jeg elsker å sette meg mål. Så hvorfor ikke skrive ned mål for det kommende året allerede nå? Jeg krysser fingrene for at ting blir litt annerledes da, men jeg vet at pandemien ikke er over så fort vi bikker 2021.

Besøke familie og venner. Jeg må prioritere riktig og være mer med de som betyr mest. Derfor tenker jeg å kombinere noen av disse punktene over med nettopp mennesker jeg er glad i! Mamma og jeg har planlagt julebakst sammen, søsteren min og jeg pleier alltid å ha juleverksted hvor vi pakker inn gaver etc. 

♥Lese ferdig boken jeg leser nå, og en annen jeg forteller dere om senere. Jeg er straks ferdig med “historien om et ekteskap” og det må jeg si… Kanskje jeg velger å dedikere et eget innlegg til den senere.

♥ Drikke mer vin. HAHA, kan man skrive det??? Jeg drikker svært sjeldent, men jeg tenker – hvorfor ikke nyte et glass mens man lager mat for eksempel? Jeg skal i hvert fall ta meg en tur på polet denne uken for å kjøpe noen gode viner.

Jeg kjenner at dagene går mer slag i slag når jeg jobber, men jeg liker det. Jeg elsker det faktisk! At jeg var hjemme i fjorten uker uten å jobbe er for meg uvirkelig at jeg kom meg igjennom. Men jeg husker jo at jeg var mye sur, negativ og umotivert. Så “work it is!”.  Jeg skal jobbe i morgen også, men i utgangspunktet er det det for denne uken. Det kan jo så klart hende at jeg blir ringt, men jeg har noen avtaler jeg må fullføre de resterende dagene av uken, så vi får se! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg