Made it

Hei dere fine!

Åhh, i dag startet dagen så dårlig… Jeg hadde planer om å stå opp senest 08:00, men kom meg ikke opp litt før 09:00. Jeg hadde planer om å sprette opp, drikke en kopp kaffe og begynne å shine huset. Som jeg har nevnt for dere så holder vi på litt her og der, og med det kommer det mye rot. I tillegg så kom sengegavelen våres i går kveld, og pappesken til den er mildt sagt stor. Vi/jeg er litt usikker på om vi skal beholde gavlen siden fargen ikke passet helt inn. Så føler jeg liksom at det er mye jobb å returnere en så stor sak også få tilsendt ny…Uff, jeg vet virkelig ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er kjedelig å kjøpe noe også blir det liksom ikke helt riktig… Jeg kom meg i hvert fall i gang og fikk vasket badet, støvsuget og gjort noen små ting. F skrudde opp en kommode, så jeg fikk organisert og flyttet på litt ting. Så nå begynner roen å komme tilbake, hehe! Så lenge døren til gjesterommet er lukket, så går det fint. For der inne..der er det ille. Men nok om det! Dere må bli kjedet av all husmor snakk. Jeg klarte å bestille øyenskyggepalettet til Eveline X Makeup mekka. Jeg bestemte meg for å bestille det så fort det ble tilgjengelig, og det var lurt. For nå er det allerede utsolgt! Det tok 8 minutter, så var det utsolgt. Det er sykt!Jeg gleder meg så masse til det kommer. Jeg planlegger å lage en sminkevideo hvor jeg tester det ut for dere, slik at dere kan høre min mening før dere eventuelt klikker det hjem selv neste gang det kommer på lager. Er det interessant? Jeg er så spent på å se hvordan skyggene er å blende, men jeg tror de er fantastiske. I tillegg så kostet dette settet som jeg kjøpte bare 399,- det er ikke verst! Så dersom dette er super bra så er jo dette helt amazing. Jeg heier så på Eveline, og dette er bare så gøy! Vi blogges mere senere dere♥

2 kommentarer
    1. Kjøpte palettet sjøl. Når jeg gikk inn på siden så kræsja den og det stod «tomt på lager». Så tenkte jeg litt sånn, herregud fuck it, venter heller til ikveld». SÅÅÅÅ glad jeg ikke gjorde det, hadde vært så typisk i tillegg. Og må bare si; herregud 8 minutter er jo helt vilt😰😮

      1. Bra du ikke ventet for lenge, haha! Jeg også holdt på med noe annet, og da siden kræsja så stresset jeg liksom ikke med det.. Men skyndet meg å bestille, og er så glad for det! Gleder meg til å teste det ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg